زیر نگاه با بصیرت مردم

غیبت مدیران فشافویه در آیین های ملی مذهبی

خبرگزاری بسیج: غیبت بدون توجیه مدیران سطح بالای منطقه فشافویه در مراسمات ملی و مذهبی شهر و حضور در بین آحاد مردم همچون مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی و اقامه نماز عید فطر ، رگه هایی از ناامیدی و دلسردی از یک مدیر این نظام را در بین اهالی و خاصه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران پدیدار میسازد
کد خبر: ۹۱۴۶۶۶۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ یکی از فعالان رسانه ای فشافویه با اعلام این خبر اظهارداشت: عالی ترین مقام سیاسی منطقه فشافویه شهرستان ری یکی از غایبان اصلی مراسم باشکوه و معنوی اقامه نماز عید فطر روز چهارشنبه بود که غیبت ایشان در صف اول این مراسم تعجب بسیاری از مدیران محلی و صدالبته نمازگزاران را در پی داشت .

بنابر اطلاعات به دست آمده روز سه شنبه نیز در آیین بدرقه عزاداران رحلت امام خمینی به سوی حرم مطهر نیز نماینده سیاسی دولت تدبیر و امید علی رغم برنامه ریزی های صورت گرفته در منطقه فشافویه غایب بود .

ایجاد وحدت و همدلی بین مدیران و مردم از آثار و برکات مراسماتی همچون اقامه باشکوه نماز عید سعید فطر در سراسر میهن اسلامی همواره عنوان میشود که گویا برخی مدیران خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر تمایل دارند با انتشار پیام های تبریک و تسلیت به مردم ، وظیفه ی سنگین مردمداری خود را انجام دهند .

افسوس که مدیرانی که داعیه مردم داری خود را حتی به گوش فلک رسانیده اند فی الواقع در عمل نشان دادند با مردم نیستند و خود را درجاتی از اهالی بالاتر میدانند . دوستی رندانه به موضوع حاضر نشدن بخشدار به هنگام وقوع بحران سیل در اوایل امسال اشاره کرد و گفت : نکند خدای ناکرده منطقه ی ما و ساکنین آن برای مدیران ارشد کمی کوچک و بی اعتبار باشد که دل به خدمت جهادی و انقلابی نمیدهند .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار