رئیس شورای اسلامی در بازدید معاون رئیس جمهور و هیئت همراه از واگن سازی متروی تهران در همجواری روستای باقرشهر را از جمله شهرهای مهم در جوارتهران دانست که در تاریخ بیست و چند ساله خود پیشرفت قابل توجهی داشته است
کد خبر: ۹۱۴۶۶۷۹
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶

به گزارش سپاه تهران خبرگزاری بسیج ، محسن هاشمی رفسنجانی، در پاسخ به اظهار نظرهای غیر رسمی درباره امکان جابجایی دیوارهای گورستان عمومی تهران (بهشت زهرا(س)) در اراضی ۳۳ هکتاری باقرشهر که کاربری تعریف شده آن بوستان و تفرجگاه شهری است، گفت: قطعاً این ادعا ،ادعایی غیر قانونی است و من چنین موضوعی را نشنیدم و مطلع نیستم و اگر در این خصوص باقرشهر مشکلی را حس می کند ما آمادگی مذاکره و مساعدت را در شورای اسلامی تهران داریم.

رئیس شورای اسلامی تهران همچنین با رشد قابل توجه شهرهای کوچک گفت: تفکر شورایی، تفکر جامع و کامل برای مدیریت همه جانبه شهرها و روستاهاست که مشارکت مردم را نیز همراه دارد. بدیهی است شهر و روستایی عمران و آبادانی بیشتری خواهد داشت که تعامل بیشتری بین شهردار یا دهیار با شورای اسلامی شهر و روستا وجود داشته باشد.

 در این بازدید که با حضور معاون رئیس جمهور، استاندار تهران و معاونین وی ، فرماندار ری و دیگر مسئولان کشوری، استانی، شهرستانی و محلی حضور داشتند حاضرین از واگن سازی مترو تهران بازدید کردند.

 

 

ارسال نظرات