خبرهای داغ:

مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت شخصیت‌های سپاه قم معرفی شد

مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه استان قم طی مراسمی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۴۶۷۰۰
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، از خدمات و تلاش‌های چندین ساله حجت الاسلام طبری مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت شخصیت‌های سپاه استان قم تقدیر و حجت الاسلام احمد احمدی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در این یگان معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: انسان همواره باید در تلاش باشد و با تحصیل علم و دانش مورد نیاز، مسیر موفقیت را طی کند و نیاز کسانی را که به او احتیاج دارند برآورده سازد که هم شامل اجتماع و هم شامل خانواده می‌شود.

وی افزود: انسان در جامعه نباید دچار تدلیس شود و واقعیت باطنی را مخفی نماید، چون جامعه همیشه سعی در انحراف انسان داشته است. انسان باید در یارگیری در جامعه امروزی بیشترین تلاش رانماید تا دوستان خوبی بدست آورد و پله‌های موفقیت را به آسانی طی نماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) ادامه داد: انسان باید با افراد سالم و خوب حشر و نشر داشته باشد و در روایات آمده انسان با کسی که حشر و نشر داشته، محشور می‌شود. علاقمندی و محبت ما به اهل بیت پاک پیامبر (ص) باعث نجات ما خواهد بود.

وی بیان داشت: رسالت روحانیت در رده ها، امامت یعنی پیشبرد نیرو‌ها به سوی معنویت می‌باشد و به فرمود: ه مقام معظم رهبری، مسئولین نمایندگی های، ولی فقیه در رده‌ها مسئول حفظ آرا، افکار و عقاید فرزندان راستین امام (ره) و انقلاب هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار