خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: در ابتدای سال جاری حدود ۲۹محموله از کمک هائ مردم هندیجان به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد که به همین منظور ساخت و تعمیر۱۵واحد مسکونی تحت پوشش کمیته امداد امام راحل و بهزیستی که در سیل های اخیر آسیب جدی دیده اند برعهده هندیجان است که دراین باره جلسه هماهنگی با هیات امناهای مساجد و فرمانده پایگاههای مقاومت بسیج برای جمع آوری کمک های نقدی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۶۷۳۰
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در شب دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:ناحیه سپاه هندیجان با مشارکت تمام قشرهای مختلف مردم شهرستان با آغاز سیل های اخیر در استان خوزستان کمک های خوبی بصورت کاروانی شامل پتو ، مواد غذایی و دیگر مایحتاج مردم سیل زده روانه مناطق گرفتار در سیل خوزستان شد .

 

وی افزود: بنا به وضعیت گرمای استان خوزستان و همچنین سرعت بخشیدن در ساخت و تعمیر منازل آسیب دیده از سیل های اخیر استان خوزستان ، ناحیه سپاه و مشارکت هیات امناهای مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج آماده جمع آوری نقدی بصورت هماهنگ و منسجم شده اند که به منازل تحت پوشش کمیته امداد امام و بهزیستی کمک رسانی با گروه های جهادی داشته باشند.

 

وی بابیان آمادگی سپاه برای ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی گفت: حدود ۲هزار واحد مسکونی در استان خوزستان در سیل های اخیر استان آسیب ها دیده اند که ناحیه سپاه هندیجان و دیگر نواحی با هماهنگی و برنامه ریزی برای ساخت و تعمیر این منازل تلاش های خوبی را در دست اقدام دارند که با توکل برخدا و مشارکت خوب مردم سرعت بیشتری انجام خواهند گرفت.

 

سرهنگ پاسدار بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: هندیجان معین دشت آزادگان، باوی و حمیدیه در کمک رسانی به مردم سیل زده این مناطق بود که با مشارکت مردم محموله های خوبی ارسال شد واین بار برای ساخت و ساز و تعمیر واحدهای مسکونی این مناطق تلاش های قابل به تحسینی در این شرایط آب و هوای گرم استان انجام می گیرد و هر کمکی نیاز باشد به مردم این مناطق دریغ نخواهد شد.

وی بااشاره به مردم سیل زده در اردوگاههای استان بیان کرد : مردم سیل زده در اردوگاههای استان در هوای ۵۰درجه هستند که بایستی همه ماها با عزمی جهادی با حرکتی خداپسندانه کمک رسانی شایسته ایی به مردم سیل زده داشته باشیم که با مشارکت و همکاری مردم و گروه های جهادی هندیجان به این مناطق کمک خواهد شد.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد تصریح کرد : زمان کمک رسانی در ساخت واحدهای مسکونی سیل زده ۶ماهه و تعمیر ۲ماهه هست که با جمع آوری نقدی کمک های مردمی می توان خدمات رسانی بهتری در این امر مهم و تاثیر گذار در روند زندگی این مردم انجام داد .

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان تاکید کرد : با کمک هیات امناهای مساجد و محلات و پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان هندیجان به همین زودی کمک های نقدی جمع آوری وبرای تعمیر واحدهای مسکونی تحت پوشش کمیته امداد امام راحل و بهزیستی که در سیل های اخیر آسیب دیده فرستاده خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها