خبرهای داغ:
معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد استان قم از برگزاری دومین جشنواره مطبوعات استان خبر داد و گفت: این جشنواره همزمان با روز خبرنگار و با محوریت خانه مطبوعات استان و با مشارکت اداره کل ارشاد اسلامی قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۶۷۴۲
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدجواد محرابی در گفت‌وگویی، با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره مطبوعات استان اظهار داشت: این اتفاق سبب تحرک و پویایی بیشتر رسانه‌های استان شده و با به وجود آمدن فضای رقابتی امکان تولید محصولات رسانه‌ای با کیفیت فراهم می‌شود.

معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد استان قم از برگزاری دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره همزمان با روز خبرنگار و با محوریت خانه مطبوعات استان و با مشارکت اداره کل ارشاد قم برگزار می‌شود.

وی از انجام برنامه‌ریزی و مذاکره در رابطه با برگزاری این جشنواره گفت و افزود: طرح پیشنهادی در ارتباط با نحوه برگزاری دومین جشنواره مطبوعات به اداره کل ارشاد داده شده است.

محرابی سپس به بیان تفاوت‌های برگزاری جشنواره دوم با جشنواره نخست پرداخت و عنوان کرد: در جشنواره سال گذشته خبرنگاران و رسانه‌ها از برگزاری جشنواره نخست اطلاعی نداشتند به همین دلیل به زمان بیشتری برای تولید محتوا نیاز بود، اما در جشنواره امسال از همان سال گذشته مطلع شده‌اند که دومین جشنواره مطبوعات استان از سوی خانه مطبوعات و با مشارکت اداره کل ارشاد برگزار می‌شود.

معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد استان قم در پایان با بیان نحوه برگزاری این جشنواره ابراز کرد: داوری‌ها در این جشنواره به شیوه حرفه‌ای و در ۴ بخش گزارش، خبر، مصاحبه و عکس برگزار می‌شود، همچنین در صورت تمایل به همکاری ارگان یا نهاد خاصی در جشنواره امسال، فراخوان تولید محتوا در حوزه اختصاصی به آن‌ها داده می‌شود و تمامی هزینه‌ها و اقدامات لازم در آن بخش به عهده خود ارگان و نهاد همکار است.
ارسال نظرات