امام جمعه شهرستان قشم گفت: سپاه پاسداران در خط مقدم حراست از انقلاب قرار دارد و از این رو در هر عرصه‌ای که لازم باشد با ورود خود کمک‌کار مسوولان خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۴۶۷۵۳
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم شامگاه امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده و مسوول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم اظهار داشت: امروزه باید توجه به مسائل فرهنگی از مهمترین اولویت‌های سپاه و بسیج باشد.

وی افزود: کشور در هر عرصه‌ای به حضور سپاه پاسداران نیاز داشته، این ارگان در خط مقدم قرار گرفته و سیل اخیر از نمونه بارز این ادعا است.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: اقدام احمقانه آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی، محبوبیت این ارگان انقلابی را در داخل و خارج از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی آشکار و تقویت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم ادامه داد: سپاه و بسیج همواره در صف نخست خدمات‌رسانی و کمک به مردم و حراست از انقلاب قرار دارند.

وی اضافه کرد: از این رو ملت ایران نیز با حضور گسترده در خیابان‌ها حمایت خود از سپاه پاسداران را اعلام و اقدام آمریکا را محکوم کردند.

گفتنی است، طی این آیین «محمد سالاری» و حجت‌الاسلام والمسلمین «امید درویشی» طی احکامی جداگانه به عنوان فرمانده و مسوول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه قشم منصوب شدند و از خدمات «رحمت‌اله دهقانی» و حجت‌الاسلام والمسلمین «موسی خالصی» تجلیل شد.

ارسال نظرات