خبرهای داغ:
رئیس پلیس راه قم:

۲ تَن در برخورد اتوبوس با تریلی درآزاد راه قم - کاشان کشته شدند

رئیس پلیس راه قم گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلی در آزاد راه قم - کاشان ۲ تن جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۱۴۶۷۵۸
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ مختار پناهی روز سه شنبه در گفت و گویی افزود: دراین حادثه که در ساعت ۰۳:۰۵ بامداد امروز رخ داد، اتوبوس اسکانیا که از مبدا یاسوج به مقصد تهران در حرکت بوده، به علت بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی به قسمت عقب یک دستگاه تریلی هوو برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تریلی در پارکینگ شانه خاکی جاده پارک بوده است، اضافه کرد: این حادثه رانندگی در کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان به قم مقابل مجتمع رفاه مارال رخ داده است.

به گفته وی، بر اثر این برخورد ۲ تَن از سرنشینان اتوبوس در محل فوت می‌کنند و ۱۸ تَن نیز مصدوم می‌شوند.

پناهی با اشاره به اینکه تمام مسافران اتوبوس به بیمارستان منتقل شدند، ادامه داد: ۶ تَن از مصدومان بستری هستند و سایر مصدومان که جراحت سطحی داشتند، سرپایی مداوا شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیشتر راه‌های مواصلاتی استان قم به صورت بزرگراه و آزادراه است و رانندگی در این محور‌ها یکنواخت می‌باشد که همین مساله باعث افزایش خستگی و خواب آلودگی رانندگان می‌شود.

وی افزود: از سوی دیگر در فصل گرما خستگی و کم تحرکی بیشتر بر رانندگان غالب می‌شود که لازم است رانندگان به ازای هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت نمایند.

رئیس پلیس راه قم اضافه کرد: رانندگان با سرعت مجاز حرکت و از سبقت و حرکات غیرمجاز خودداری نمایند.

از ابتدای امسال تا پایان روز نوزدهم خردادماه جاری، ۲۸ تَن بر اثر تصادف در محور‌های مواصلاتی استان قم جان باختند.
ارسال نظرات