خبرهای داغ:
دیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از ثبت نام ۳۳ نفر کاندیدای پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری درشهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۶۷۶۶
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر محمود عامری اظهار کرد: از زمان شروع ثبت نام از کاندیدا‌های پنجمین دوره‌ی انتخابات نظام پرستاری در شهرستان شاهرود تا پایان زمان تعیین شده، تعداد ۳۳ نفر از همکاران گروه‌های پرستاری به تفکیک ۲۲ نفر کارشناس پرستاری، ۸ نفر کارشناس ارشد پرستاری، ۲ نفر کارشناس اتاق عمل و یک نفر کارشناس هوشبری با مراجعه به هیات اجرایی برای رقابتی سالم و حرفه‌ای در این انتخابات ثبت نام کردند.
وی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری در ۲۱ تیرماه ۱۳۹۸، افزود: ثبت نام از کاندیدا‌های هیات مدیره از تاریخ ۱۱ اردیبهشت تا پایان وقت اداری ۲۴ اردیبهشت ماه انجام شده است.
مدیر درمان دانشگاه با بیان این که صلاحیت ثبت نام کنندگان در هیات نظارت می‌بایست تایید شود، اظهار داشت: امیدواریم با شروع زمان تبلیغاتِ کاندیداها، شاهد رقابت انتخاباتی سالم و پرشور باشیم و همکاران گروه‌های پرستاری با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای بتوانند نقش تعیین کننده‌ای در تشکیل هیات مدیره‌ای قوی، پویا و فعال را در خدمت رسانی به جامعه شریف پرستاری استان داشته باشند
ارسال نظرات
پر بیننده ها