سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز:
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز گفت: آستان قدس ۱۳ نمایندگی در استان البرز راه‌اندازی کرده است.
کد خبر: ۹۱۴۶۸۳۹
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، عباس قاضی خانی در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس که در دفتر امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه آستان قدس رضوی، اظهار کرد: دهه کرامت را در پیش داریم. در این دهه خادمان رضوی وارد شهرها می‌شوند تا مردم از نزدیک با آستان قدس رضوی زیارت داشته باشند.

آستان قدس ۱۳ نمایندگی در استان البرز راه‌اندازی کرده است

وی در ادامه بابیان اینکه این اقدام به مدت هفت سال است که در استان البرز انجام می‌شود، تصریح کرد: این آستان ۱۳ نمایندگی در البرز راه‌اندازی کرده است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی بابیان اینکه خادمان در دهه کرامت حضور معنوی در جامعه خواهند داشت، گفت: امید داریم بتوانیم خروجی مطلوبی از این حضورداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید برنامه سال گذشته دهه کرامت را تغییر دهیم، اضافه کرد: تجمع متمرکز بانوان شهرستان فردیس برنامه خوبی برای توسعه فرهنگ فاطمی است.

قاضی خانی بابیان اینکه شروع برنامه‌های دهه کرامت در شهرستان فردیس از دفتر امام‌جمعه خواهد بود، خاطرنشان کرد: در نظر داریم با همکاری بنیاد شهید، دیدار خادم یاران با خانواده‌های شهدا در برنامه‌های دهه کرامت شهرستان فردیس گنجانده شود.

وی با اشاره به اینکه شاخصه برنامه دهه کرامت ایجاد اشتغال برای جوانان است، گفت: در نظر داریم در این راستا از بودجه استان قدس رضوی استفاده کنیم. موقوفات در شهرستان فردیس به آستان قدس رضوی وجود ندارد از امام‌جمعه شهرستان فردیس خواستار ایجاد این کمیته هستیم.

ارسال نظرات