رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد گفت: منتظر صدور مجوز از مراجع ذیصلاح برای تدفین شهدای گمنام در این واحد دانشگاهی هستیم.
کد خبر: ۹۱۴۶۸۴۱
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرزاری بسیج از کرج ، رمضان  جهانیان در دیدار با محمدحسن شیرزاد معاون اجرایی مرکز امور شاهد و ایثارگران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد گفت: اقتدار جمهوری اسلامی نتیجه رشادت‌های جامعه ایثارگری است.

اقتدار جمهوری اسلامی نتیجه رشادت‌های جامعه ایثارگری است

وی افزود: اگر شهدا، جانبازان و ایثارگران نبودند امروز پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی بر سرزمین پهناور ایران اسلامی برافراشته نبود .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد یادآور شد: کارهایی که در دانشگاه برای رفاه ایثارگران انجام می‌شود کمترین کاری است که از دست مسئولان دانشگاه برمی‌آید و باید به نحو احسن محقق شود.

جهانیان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد برای سال ۱۳۹۸ بودجه ساخت المان شهدای گمنام را پیش‌بینی  و مجوز‌های لازم را اخذ کرده  و منتظر صدور مجوز از مراجع ذیصلاح برای تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد هستیم.

در ادامه معاون اجرایی مرکز امور شاهد و ایثارگران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد:  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به صورت ویژه کارها و ساختار تشکیلاتی امور شاهد و ایثارگران را پی‌گیری و ساماندهی می‌کند.

محمدحسن شیرزاد افزود: پیگیری و ساماندهی قبور شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی به  مرکز  امور شاهد و ایثارگران واگذار شده که به امید خداوند متعال با پی‌گیری‌های لازم ساخت این المان  پس از اخذ مجوزهای لازم برای تدفین شهدای گمنام انجام خواهد شد.

در پایان جلسه از مکان و تجهیزات دفتر شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد توسط معاون اجرایی و هیئت همراه بازدید شد.

ارسال نظرات