مسئول بسیج سازندگی سپاه آذربایجان شرقی:
مسئول بسیج سازندگی سپاه آذربایجان شرقی، خدمات اجتماعی را نیاز اصلی جامعه عنوان و تاکید کرد: با این نوع خدمات می توان مشکلات و آسیب های پیش رو در جامعه را برداشت.
کد خبر: ۹۱۴۶۸۴۹
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد اسکندری در نشست خبری جشنواره منطقه ای فعالیت ها و خدمات اجتماعی، افزود: گروه های جهادی که متشکل از جوانان انقلابی هستند ظرفیت عظیم انقلاب است که در مناطق محروم تلاش های آن را می توان مشاهده کرد.

وی ادامه داد: این گروه ها در شرایط سخت و دشوار در حال فعالیت هستند و بدون منت و بی ریا تلاش می کنند و اگر بنا به ضرورت نباشند ترجیح می دهند کار آن ها از هیچ رسانه ای منعکس نشود که نمونه بارز آن را در مناطق سیل زده به عینه دیدیم.

اسکندری کمک رسانی، جمع آوری کمک ها و تعامل با مردم مناطق سیل زده را سه حوزه متفاوت در عرصه خدمات اجتماعی خواند و گفت: هر یک از آین موارد در جای خود مهم و تاثیرگذار است.

مسئول بسیج سازندگی آذربایجان شرقی از اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهارداشت: در این طرح طبق سامانه ای که طراحی شده است هر مسجد با ساخت یک خانه و هر کسبه با تامین یک قلم کالا مشارکت خواهد داشت.

ارسال نظرات