نماینده ولی فقیه در سپاه بیان داشت: آن آقایی که صرف هزینه برای موشک را سود نمی‌داند حرف استکبار را می‌زند. اگر امریکا در حمله نظامی موفق بود درنگ نمی‌کردند ولی به این جمع بندی رسیدند که توان حمله نظامی با ما را ندارند و این نتیجه استقامت است.
کد خبر: ۹۱۴۶۸۹۷
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) در پادگان شهید برونسی اظهار داشت: انقلاب اسلامی زنده و تاثیر گذار است اگر زنده نبود دشمن نداشت و چون دشمن دارد نیازمند محافظ است چرا که از دشمن نباید انتظار داشت حمله نکند.

وی با تاکید بر اینکه ما باید در هر شرایطی اقتضای پاسداری را بفهمیم و درک کنیم و از تجاوز دشمن به سرزمین خود جلوگیری کنیم، افزود:  امروز مصداق پاسداری استقامت و ایمان است. قرآن کریم به دو نوع استقامت اشاره کرده است اولین استقامت استقامت فکری است بدین معنا که نباید گرفتار لغزش فکری شویم.

وی تصریح کرد: آن آقایی که صرف هزینه برای موشک را سود نمی‌داند حرف استکبار را می‌زند. اگر امریکا در حمله نظامی موفق بود درنگ نمی‌کردند ولی به این جمع بندی رسیدند که توان حمله نظامی با ما را ندارند و این نتیجه استقامت است.

حاجی صادقی  رکن دوم اقتدار سپاه  را قوت و استقامت او دانست و افزود: حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه موظف است بعد معنوی، بصیرت دینی و روحیه عاشورایی سپاه را تقویت کند. فلسفه وجودی حوزه نمایندگی ولی فقیه این است که حقیقت و هویت پاسداری را حفظ و تقویت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جمع بندی دشمن این است که تنها راهبردشان فشار است آن هم از این طریق که انقلاب را به دست انقلابیون بشکنند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: متاسفانه از داخل برداشت‌هایی می‌شود که با مذاکره  فشار برداشته می‌شود. می‌گویند اگر مذاکره نشود جنگ می شود و در جنگ باید از موضع ضعف مذاکره کنیم. می خواهند طوری وانمود کنند که مطالبه مردمی مذاکره با امریکا است و مردم می‌گویند الان که امریکا کوتاه آمده و شماره تلفن می‌دهد چرا مذ‌اکره نمی‌کنید در اینجاست که ما باید از فرمایشات راهبردی رهبری بفهمیم مطالبه امت این است که با مقاومت می‌توان دشمن را به عقب راند.
 
وی تاکید کرد: سپاه وظیفه دارد گفتمان مقاومت را نهادینه کند چرا که هر کجا مقاومت کردیم و قدرتمندانه وارد شدیم موفق عمل کردیم.

حاجی صادقی خاطرنشان کرد: دشمن نگران اقدامات و حرکات ماست.گاهی کنار بصیرت؛ صراحت و شجاعت هم اهمیت پیدا می‌کند. امروز هم با بصیرت باید دشمن را بینیم و هم در دفاع از انقلاب صراحت و شجاعت داشته باشیم.

در پایان مراسم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین سید احمدحسینی؛ مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) تقدیر و حجت الاسلام برهان باقری به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) معرفی شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها