مدیر کل فنی، استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فعالیت خالصانه و مخلصانه جهادگران در استان قابل تقدیر است گفت: دولت نیز باید خالصانه در منار جهادگران و سپاه وارد میدان عمل شود.
کد خبر: ۹۱۴۶۹۲۵
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲


به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ احسان امانی در گفت‎وگو با خبرنگار ما باشاره به فعالیت جهادگران بسیجی در مناطق محروم اظهار کرد: بسیجیان جهادگری کاری را در عمل انجام می‏دهند که کمتر مدیر کلی حاضر به انجام آن است.

وی با بیان اینکه مسئولین نیز باید از جهادگران درس بیاموزند و در مناطق محروم حضور یابند، عنوان کرد: حضور دانش آموختگان در مقاطع و رشته‎های مختلف در مناطق محروم خود ظرفیت عظیم است که باید از آن بهره کافی برد.

این مقام مسئول بیان داشت: حضور جهادگران در مناطق محروم می‏تواند کمک بزرگی به دولت و مردم در جهت بازسازی مناطق سیل زده باشد.

امانی، به برپایی بیمارستان صحرایی و حضور پزشکان متخصص در مناطق محروم اشاره کرد و افزود: این حرکتی بسیار ارزشمند است که جای قدردانی دارد چرا که کمبود امکانات خود مشکل بزرگی در این مناطق است که حضور این عزیزان کمکی بسیار بزرگ در جهت درمان محرومین و نیازمندان است.

مدیر کل فنی استانداری، خاطرنشان کرد: در جهت رفع مشکلات مردم استان باید همگرایی و همدلی وجود داشته باشد تا بتوان بهترین استفاده را از امکانات و منابع استانی در این راستا داشته باشیم. 

ارسال نظرات