جواد نجمی
با حضور مسئولین استانی وشهرستانی:
آیین تکریم و معارفه بخشدار ساروق با حضور مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مرکزی و فرماندار شهرستان اراک در سالن اجتماعات بخشداری ساروق برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۶۹۳۷
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک ؛آقای عسگری مدیر کل محترم دفتر سیاسی استانداری و دکتر بختیاری فرماندارشهرستان اراک و هیئت همراه درامامزادگان 72تن ضمن زیارت ، به مقام شامخ شهدا ادای احترام نموده و با حضور در محل بخشداری ساروق از زحمات آقای حجت الله نصیری سرپرست بخشداری تقدیر و آقای حسین معمار نیا را به عنوان بخشدار ساروق معرفی کردند
عسگری گفت:تمام مسئولین در هر سطح و مقامی که هستند باید پاسخگوی مردم باشند. برای رفع مشکلات تنها راه هماهنگی، همکاری و جلب مشارکت مردم است و همچنان امیدواریم که تمام مشکلات برای ما به عنوان تجربه و آموزه ای باشد که از آن درس بگیریم و بتوانیم به درستی وظایف و مسئولیت های خود را انجام دهیم.
وی ادامه داد: باید برای رفع مشکلات و مسائل از تجارب گذشته خود پند بگیریم و از آنها در راستای ارایه خدمت به مردم استفاده کنیم، مردم سرمایه اصلی این کشور و مملکت هستند و به برکت ایثارگری های شهدا و جانبازان این مرز و بوم ، باید اعتماد مردم را حفظ کرد و در سال 98 با مراقبت و تدبیر بیشتر، کارها و مسئولیت های موجود را انجام داد.
وی ادامه ضمن تشکر ازخدمات سرپرست بخشداری آقای مهندس نصیری عنوان گفت:بخشدار مسئولیت خیلی بزرگ و سنگینی را داراست و در تمام عرصه ها نیازمند تلاشی جدی و همه جانبه است.

درادامه دکتر بختیاری فرماندار شهرستان اراک درادامه ضمن اشاره به اهمیت بخش ساروق افزود: بخش ساروق از ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و به ویژه از حیث گردشگری موقعیت خاص و ویژه ای دارد که باید مورد توجه ویژه نیز قرار گیرد از این رو برای رفع مشکلات و مسایل موجود در این بخش استفاده از تجارب ارزنده بسیار موثر خواهد بود.
فرماندار شهرستان اراک ضمن تقدیر از زحمات سرپرست بخشداری اسبق"حجت الله نصیری" در طول چند ماه خدمت ، افزود: ایشان از این پس در فرمانداری اراک به عنوان معاون عمرانی فرماندار ی اراک انجام وظیفه خواهد نمود.
دکتر بختیاری ضمن اشاره به سوابق بسیار خوب و آرزوی توفیق در انجام امور برای "حسین معمارنیا" بعنوان بخشدارجدید ساروق گفت: امیدوارم بخشدار جدید نیز با انگیزه، پویایی و تحرک بیشتری وظایف و مسئولیت خود را با همکاری مسئولین و دهیاران بخش انجام داده و کاستی ها و مشکلات برطرف شود.

ارسال نظرات