خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا خبر داد:
سرهنگ علیان نژادی گفت: در بازرسی از خودروی فاقد مجوز حمل دام، 45 راس دام (گوسفند) قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.
کد خبر: ۹۱۴۶۹۵۵
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ حسین علیان نژادی در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق ماموران انتظامی یگان امداد حین گشت زنی در محور های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی "نیسان وانت" مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی در ادامه افزود: در بررسی مدارک مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل دام بوده و در بازرسی از خودروی مورد نظر 45 راس دام (گوسفند) قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ علیان نژادی با اشاره به این که متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد ارزش تقریبی دام های کشف شده را بالغ بر 900 میلیون ریال عنوان کرد.

کشف دام فاقد مجوز حمل در بوئین زهرا

وی همچنین با اشاره به کشف دام قاچاق از خودرویی دیگر اضافه کرد: پیرو اجرای طرح مبارزه با قاچاق ماموران انتظامی بخش "محمد آباد" حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی بوئین زهرا در ادامه گفت: طی بررسی مدارک مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل دام بوده و در بازرسی از خودروی مورد نظر 11 راس دام (گوساله) قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ علیان نژادی با اشاره به این که متهم برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد گفت: کارشناسان ارزش تقریبی دام های کشف شده را یک میلیارد و 650 میلیون ریال عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها