خبرهای داغ:
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین

انجام عملیات اجرایی آسفالت میکروسرفیسینگ در لاین شمالی آزاده راه قزوین کرج

حق لطفی گفت: عملیات اجرایی آسفالت میکروسرفیسینگ به منظور ارتقا سطح کیفی و افزایش تاب لغزشی محور آزادراه قزوین کرج اجرا شده است.
کد خبر: ۹۱۴۶۹۶۳
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹

 

 

 

جواد حق لطفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین از اجرای عملیات آسفالت میکروسرفیسینگ لاین شمالی آزادراه قزوین کرج خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: این عملیات به منظور ارتقا سطح کیفی و افزایش تاب لغزشی محور آزادراه قزوین کرج اجرا شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در خصوص توضیح این نوع از آسفالت عنوان کرد: با توجه به سطح هموار رویه راه آزادراه قزوین کرج و درخواست پلیس راه استان، افزایش اصطکاک سطح محور 20 کیلومتر حد فاصل پل زیاران به سمت آبیک در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گرفت.

حق لطفی اظهار کرد: عملیات اجرایی لاین جنوبی آن در سال گذشته صورت پذیرفت و در سال جاری لاین شمالی آن نیز آغاز گردیده است. مخلوط های میکروسرفیسینگ که شامل مصالح صددرصد شکسته با دانه بندی مشخص، قیر امولسیون اصلاح شده، آب و فیلرهای معدنی می باشد که در نهایت با یکدیگر مخلوط شده و سپس با ماشین مخصوص میکرو سرفیسینگ بر روی سطح جاده پخش می شوند.

وی در ادامه افزود: آسفالت میکروسرفیسینگ عموما به عنوان مخلوط مناسبی برای تعمیر و نگهداری پیشگیرانه طبقه بندی شده می شود و اغلب به عنوان مخلوط سطحی در اصلاح شیارشدگی، بهبود اصطکاک سطح و افزایش عمر روسازی با عنوان آسفالت حفاظتی مورد استفاده قرار می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها