سخنگوی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اخبار سپاه باید به دور از هرگونه غوغاسالاری منعکس شود گفت: رسانه‌ها اخبار سپاه را با دقت فراوان انعکاس دهند.
کد خبر: ۹۱۴۶۹۷۰
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، روح‌الله پوراسماعیلی روز گذشته در جمع خبرنگاران در رشت ضمن تقدیر از اصحاب رسانه در راستای انعکاس اخبار سپاه قدس گیلان اظهار داشت: رسانه‌ها بازوی سپاه پاسداران در راستای تبیین دستاورد‌های این نهاد مقدس هستند.

سخنگوی سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم دقت در انعکاس اخبار سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید اخبار سپاه را به دور از حاشیه‌سازی و غوغاسالاری منعکس کنند.

وی با انتقاد از رسانه‌هایی که به دنبال حاشیه‌سازی و تشویش اذهان عمومی هستند ابراز داشت: تبعات قانونی چنین اقداماتی قطعا بر عهده رسانه‌های خاطی است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند اخبار رسمی سپاه قدس گیلان را در از طریق خبرگزاری بسیج در استان دریافت کنند افزود: عموم رسانه‌ها جهت ارتباط با رده‌های مختلف سپاه و بسیج می‌بایست با معاونت روابط عمومی هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

پور اسماعیلی با اشاره به اقدامات دشمن در راستای ایجاد جنگ رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی عنوان داشت: هم‌افزایی رسانه‌ها در راستای تبیین دستاورد‌های سپاه پاسداران به عنوان یکی از نهاد‌های جمهوری اسلامی سبب خنثی شدن نقشه‌های دشمنان می‌شود.

سخنگوی سپاه قدس گیلان با اشاره به واکنش اخیر رسانه‌های ضدانقلاب علیه سخنان فرمانده این نهاد در تجمع آمران به معروف و نهیان از منکر گیلان در رشت تصریح کرد: چنین واکنش منفعلانه‌ای نشان از هدف‌گیری دقیق اهداف دشمن توسط فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات