خبرهای داغ:
مدیرکل ارشاد قم از میزبانی استان قم در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۲۸ لغایت ۳۱ خردادماه در محل نمایشگاه دائمی برپا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۶۹۸۱
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید موسی حسینی کاشانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع نمایشگاه توسعه کسب و کار‌های فرهنگی در فضای مجازی که در سالن جلسات اداره کل ارشاد قم برگزار شد، با اشاره به ظرفیت بالای قم در زمینه‌های مختلف اظهار داشت: این اداره کل همواره توجه به این ظرفیت‌ها را در برنامه‌های خود مهم دانسته و به آن‌ها توجه کرده است.

مدیرکل ارشاد قم با تأکید بر شناخت ظرفیت‌ها و برنامه‌ریزی بر اساس این ظرفیت‌ها گفت: یکی از این ظرفیت‌ها، کتاب است که منجر به برگزاری نمایشگاه کتاب دین در قم شد.

وی یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استفاده محتوایی از فضای مجازی عنوان و تصریح کرد: در فرمایشات مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید مکرر آمده که باید این ظرفیت را جدی گرفته و از این فضا در تولید محتوا استفاده کنیم.

حسینی کاشانی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف در این اداره کل که در راستای تولید محتوا در فضای مجازی انجام شد، بیان کرد: در این جلسات تصمیم بر این شد که در قم نمایشگاهی برپا کنیم که بتواند ظرفیت‌های مختلف فضای مجازی را در کنار هم قرار دهد تا منجر به یک قرارداد در زمینه کسب‌وکار‌های فرهنگی در فضای مجازی شود.

مدیرکل ارشاد قم از میزبانی استان قم در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی خوبی شده تا یک نمایشگاه خوبی در حد ملی در قم برپا شود، این نمایشگاه از ۲۸ لغایت ۳۱ خردادماه در سالن نمایشگاه دائمی برپا می‌شود.

وی با بیان کیفیت برگزاری این نمایشگاه ابراز کرد: صدا و سیما، مرکز ملی فضای مجازی، جامعه المصطفی العالمیه، مرکز علمی ریاست جمهوری و اداره کل ارشاد استان قم جزو مشارکت‌کنندگان اصلی این نمایشگاه هستند.

حسینی کاشانی در پایان خاطرنشان کرد: برپایی دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال به‌منظور بسترسازی تعامل میان فعالان علاقه‌مند فضای مجازی و ایجاد تبادلات میان فعالان فرهنگی در راستای نهضت تولید محتوا در فضای مجازی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها