مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: سفرهای پررونق فرودگاه مهرآباد نیز نشان می‌دهد امریکا اهداف خود را به وسیله چه کسانی در کشور پیش می‌برد، گویی آقایان کارچاق کن پروژه سیاسی ترامپ شده‌اند.
کد خبر: ۹۱۴۶۹۹۱
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی طلوعی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در کنفرانس خبری بسیج ‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران با موضوع رفت و آمدهای دیپلماتیک اخیر در کشور و ماجرای تولد ملکه انگلیس در سفارتخانه این کشور که امروز در لانه جاسوسی برگزار شد، در خصوص فضای سیاسی کشور، اظهار داشت: امروز مجددا از فضای سیاسی کشور صداهایی به گوش می‌رسد که نشان می‌دهد عده ای به دنبال مذاکره جدید هستند و می‌خواهند سرمایه‌های کشور را به حراج بگذارند.

وی ادامه داد: امروز دوباره شاهد هستیم دولت امریکا با استفاده از ظرفیت‌های داخلی خود درصدد وارد کردن فشارها و تحریم‌های بیشتری به ایران است. انگار برخی دوست دارند از سوراخی که گزیده شدند دوباره گزیده شوند. مسئولین ما باید بدانند امریکا از دست پرورده‌های خود یعنی از فلان سناتور و نماینده مجلس تا وزیر امور خارجه و دیپلماتهای کشورهای تحت استعمار خود استفاده می‌کند تا به هدف خود دست یابد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به سفر اخیر وزیر امورخارجه آلمان و نخست وزیر ژاپن به کشورمان خاطرنشان کرد: سفرهای پررونق فرودگاه مهرآباد نیز نشان می‌دهد امریکا اهداف خود را به وسیله چه کسانی در کشور پیش می‌برد، گویی آقایان کارچاق کن پروژه سیاسی ترامپ شده‌اند. ما خواهشمندیم دولت مردان داخلی با دادن آدرس غلط به مردم و رسانه‌ها در پی مذاکره جدید نباشند. ما به صراحت اعلام می‌داریم با هرگونه وادادگی و حراج سرمایه‌های کشور مخالفیم.

طلوعی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی تیکه به ظرفیت‌های داخلی کشور تنها چیزی است که باید به آن بازگردیم چرا که ایران از سرمایه‌های داخلی بی نظیری همچون جوانان تحصیل‌کرده، ظرفیت‌های طبیعت چهارفصل، تنگه هرمز، دریاها و ... برخوردار است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش تولید داخلی نیازمند خودباوری مسئولان داخلی کشور است، گفت: مسئولین باید به جای توجه به وزرا و سفرای خارجی به مسئله تولید داخلی توجه کنند و برای ان راه حل ارائه بدهند.

به گزارش تسنیم، علی طلوعی در پایان سخنانش متنی از سخنان شهید مهدی رجب بیگی یکی از دانشجویان خط امام راحل را قرائت کرد.

ارسال نظرات