رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس با تاکید بر نقش حائز اهمیت بانوان در دوران دفاع مقدس گفت: هم‌اکنون نیز بانوان نقش ارزنده‌ای در این زمینه دارند و به همین منظور طرح‌های معرفی فرهنگ دفاع مقدس توسط بانوان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۷۰۱۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۸

به گزارش سرویس بسیج زنان خبرگزاری بسیج ازاردبیل،مریم مجتهدزاده در جلسه شورای راهبردی زنان و دفاع مقدس استان اردبیل اظهار داشت: نقش حائز اهمیت بانوان در دوران دفاع مقدس بر هیچ کسی پوشیده نیست و هم‌اکنون نیز بانوان نقش ارزنده‌ای در این زمینه دارند که به همین منظور طرح‌های معرفی فرهنگ دفاع مقدس توسط بانوان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به این که بازشناسی و معرفی این فرهنگ در بین نسل جوان با هدف معرفی با فرهنگ دفاع مقدس حائز اهمیت است بیان کرد: شذرکت در جبهه‌های جنگ اقتصادی با هر جناح و حزبی وظیفه و رسالت کنونی ما است که برای دفاع از کیان و ناموس کشورمان از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس گفت: الگوبرداری از آموزه های دفاع مقدس در جنگ اقتصادی شرط نخست ما برای پیروزی است که نقش زنان در این زمینه بسیار حائز اهمیت بوده و باید با ترویج این فرهنگ ارزشمند و ناب به شکل مناسب توسعه یابد تا بتوانیم به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

مجتهدزاده تصریح کرد: نقش بانوان با مدیریت مناسب زندگی و سبک زندگی اسلامی حائز اهمیت بوده و از بانوان انتظار داریم در تدوین کتاب‌های خاطرات دفاع مقدس و نیز اجرای طرح ثبت و ضبط خاطرات شهدا و توسعه سواد رسانه‌ای در بین جوانان گام‌های اساسی برداشته و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی بیان کرد: تربیت فرزندان در حال حاضر مهم‌تر از مسائل دیگر است به طوری که بانوان مدیریت در فضای مجازی و تبلیغات بر ضد نقشه‌های دشمنان داشته باشند و با آگاهسازی و اطلاع‌رسانی به فرزندان خود راه رسیدن به سعادت و پیشرفت را در جامعه هموار کنند که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

ارسال نظرات