جلسه بررسی آخرین وضعیت سیل زدگان به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۷۰۳۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، به همت ناحیه مقاومت سپاه هیرمند جلسه بررسی آخرین وضعیت سیل زدگان منطقه سیستان با حضور معتمدین و بزرگان منطقه برگزار شد.
 
حجت الاسلام احمدی مسؤل دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند در این جلسه گفت:  رسیدگی به وضعیت مردم آسیب دیده  با توجه به وجود باد‌های ۱۲۰ روزه و گرمای شدید از اهم واجبات است.
 
وی با اشاره به این مطلب که سپاه در همه اوقات و در تمام مشکلات در کنار مردم و خدمتگزار آنان بوده است، تصریح کرد: سپاه با شعار خدمت بی منت و در عرصه های مختلف یاریگر محرومان بوده و در راستای حل مشکلات آنها از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نخواهد کرد.
 
سرهنگ پاسدار عباس بهادر، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند نیز پس از بیان مشکلات سیل زدگان توسط معتمدین و مطلعین با تاکید بر اینکه سپاه همواره یار و یاور مردم بوده افزود: تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌های مسؤل باید همه توان خود را در طبق اخلاص نهاده و به یاری مردم بشتابند.

وی بیان کرد: در راستای حل مشکلات سیل زدگان اعم از مرمت؛ بازسازی و تجهیز منازل باید از تمامی ظرفیت‌ها همچون ادارات و نهادها؛ خیرین؛ گروه‌های جهادی و همیاری مردم استفاده کرد.

سرهنگ بهادر افزود: معتمدین و ریش سفیدان نیز همکاری نمایند تا در حق هیچ کس اجحاف و کم کاری صورت نگیرد.
 
ارسال نظرات