نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برگزاری جشن تولد ملکه بریتانیا در تهران دهن کجی به ملت ایران است، اظهارداشت: تاریخ ما از خیانت‌های انگلیس پر است و در دوره قاجار و پهلوی خیانت‌های آن فراموش نشدنی است. این کارها حرکاتی است که قصد دارد موجی را ایجاد کرده تا بتواند بر روی آن سوار شده و به اهداف پلید خود برسد.
کد خبر: ۹۱۴۷۰۳۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد اسماعیل سعیدی افزود: این افراد و شخصیت‌ها و شرکت‌هایی که قرار است در این جشن نقشی داشته باشند، باید این را بدانند که انگلیس به دنبال بدنامی و بی آبرویی آنها است. انگلیس به دنبال ضربه وارد کردن به پیکر ملت ایران است. بعد از انقلاب از آن جا که جرثومه‌ها و دنباله‌های انگلیس قطع شده است، در حال‌ حاضر از دست ملت ایران عصبانی است و به هر راهی برای جبران عصبانیتش دست می زند.

وی اضافه کرد: انگلیس «روباه پیری» است که بیش از ۳۰۰ سال جز مکر و حیله و تجاوز به حریم و حقوق ملت ایران و کشورهای منطقه و اعمال سیاست‌های استعماری هیچ مزیت دیگری نداشته است.

سعیدی ادامه داد: من معتقد هستم که بعد از جنگ جهانی دوم قدرت نظامی انگلیس رو به افول رفته است، اما قدرت حیله گری و تزویر و برنامه‌ریزی برای بر هم زدن فرهنگ ملت‌ها، روند صعودی را طی کرده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملکه انگلیس در بین ملت ایران نه جایگاهی دارد و نه پایگاهی و جز نفرت از انگلیس در سابقه تاریخی ملت ایران چیز دیگری نیست.

ارسال نظرات