خبرهای داغ:
وقتی روحانی با قریب ۲۴ میلیون رای برای دوره‌ای دیگر رئیس جمهور شد هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد بعد از گذشت ۲۲ ماه مجبور باشد ۶ وزیر به‌علاوه رئیس بانک مرکزی خود را تغییر دهد.
کد خبر: ۹۱۴۷۰۵۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

سایت نامه‌نیوز با انتشار این تحلیل نوشت: ربیعی، آخوندی، کرباسیان، قاضی‌زاده و بطحایی پنج وزیری بودند که پاستور را ترک کردند و محمد شریعتمداری نیز از وزارت صمت به وزارت کار نقل مکان کرد. صالحی وزیر ارشاد، ظریف وزیر خارجه و زنگنه وزیر نفت نیز با وجودی که استعفای خود را تقدیم رئیس جمهور کردند اما رئیس جمهور استعفای آنها را نپذیرفت. حال این سوال مطرح است که در ۲۶ ماه باقی‌مانده تغییرات دیگری در کابینه رخ خواهد داد یا خیر؟


علی تاجرنیا (عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم) به این سوال پاسخ مثبت داد و گفت: همه مشکلات دولت امروز تامین منابع مالی نیست.


عضو حزب اتحاد ملت با بیان اینکه در درون دولت دیگر مثل گذشته رضایتمندی از نقش‌آفرینی و همکاری وجود ندارد و توضیح داد: اخبار من از درون دولت حکایت از این می‌کند که یک مقدار اداره امور بر اساس عقل جمعی کابینه دنبال نمی‌شود و تفکرات و نظرات فردی یا چندنفره بر تصمیم‌گیری هیئت دولت سایه انداخته، این اتفاق موجب مسئله‌دار شدن برخی اعضای کابینه و عدم علاقه‌مندی آنها برای پیگیری موضوعات شده است.


وی افزود: در مجموع امروز دولت نه در بین احزاب و جریان‌ها و نه در داخل خود هیچ مدافع و همراه جدی ندارد، حال آنکه وزرای دولت خاتمی و احمدی‌نژاد کاملاً با تصمیمات اتخاذ شده همراهی نشان می‌دادند اما اعضای کابینه روحانی انسجام لازم و اهتمام جدی برای حمایت از برنامه‌های دولت ندارند و حتی بین وزرا اختلافاتی دیده می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها