سید ساجد یعقوبی
الحاق مدرسه 3 کلاسه ابتدایی روستای علی داشین با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، اعضای مجمع خیرین، روسای ادارات و خیّر محترم کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۹۱۴۷۰۶۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
کلنگ زنی مدرسه ۳ کلاسه ابتدایی روستای علی داشین
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حسین محرمی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خیرین مدرسه ساز، گفت:: وقتی که خیّرین جهت انجام کار‌های خیر همچون مدرسه سازی که یک کار ارزشمندی است، دست به کار می‌شوند، این امر موجب افزایش مشارکت‌های مردمی می‌شود.

وی مدرسه سازی را یک رسانه ماندگار دانست و افزود: مدرسه سازی سفری برای هدایت شدن است بطوریکه هر آجر و بنایی که در امر آموزش و پرورش سرمایه گذاری شود مانع از رشد یک آسیب‌های اجتماعی نوپدید خواهد شد.

مدیر آموزش و پرروش سرعین تصریح کرد: با ایمن سازی مدارس می‌توانیم به کیفیت آموزشی مدراس ورود کنیم که این امر مستلزم مشارکت همگانی می‌باشد.

محرمی اظهار داشت: در حال حاضر در ۳ روستا مشکل فضای آموزشی داریم که به دنبال زمین، محل و طراحی نقشه برای ایجاد مدرسه هستیم تا در اخیتار اهالی محترم قرار گیرد.

گفتنی است که مدرسه مذکور به صورت کاملا خیرساز است که به همت خیر، آقای اکبر (بهزاد) خالقی احداث خواهد شد و برای شروع سال تحصیلی جدید ۹۸-۹۹ به بهره برداری خواهد رسید
ارسال نظرات