سید ساجد یعقوبی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر نباید تنها منتظر اعتبارات و کمک های دولتی باشدو باید توان مردم را برای خدمت بیشتر به هموطنان بسیج کرد.
کد خبر: ۹۱۴۷۰۸۱
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲

توان مردم برای خدمت بیشتر به هموطنان بسیج شود/

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در دیدار مدیر عامل و اعضای شورای معاونان با وی تصریح کرد: در رفتار اجتماعی باید جمعیت هلال احمر بیش از پیش دقت نظر داشته باشد زیرا دشمنان با ترفندهای مختلف به دنبال آسیب به سرمایه های اجتماعی کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر نباید تنها منتظر اعتبارات و کمک های دولتی باشد، افزود: باید توان مردم را برای خدمت بیشتر به هموطنان بسیج کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اضافه کرد: این جمعیت کارهای خوبی انجام داده است و باید عملکرد خود را بیشتر تبلیغ کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این دیدار اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل حدود 200 نفر کارمند دارد اما اینکه این جمعیت در حوادث مختلف عملکرد خوبی دارد به دلیل حضور داوطلبان و اعضای این جمعیت است.

رامین معبودی با اشاره به اینکه در سیل اخیر مردم استان اردبیل 460 میلیون تومان کمک نقدی به صندوق های جمع آوری کمک های مردمی جمعیت هلال احمر پرداخت کردند، اظهار کرد: این کمک تنها از طریق صندوق های جمع آوری کمک های مردمی است و مبالغ واریزی مردم استان به حساب های متمرکز جمعیت هلال احمر را شامل نمی شود.

وی با اشاره به اینکه مردم استان به ارزش 714 میلیون تومان هم کمک غیرنقدی داشتند، ادامه داد: تاکنون حدود 3 میلیارد و 215 میلیون تومان اقلام از انبار جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مناطق سیل زده ارسال شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: تاکنون در مجموع حدود 4 میلیارد و 390 میلیون تومان کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی و جمعیت هلال احمر استان به مناطق سیل زده ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری و آموزش بهترین روش برای کاهش آلام مردم در مواقع حوادث طبیعی و غیر طبیعی است، ادامه داد: در سال گذشته حدود 21 هزار نفر توسط جمعیت هلال احمر استان دوره های مختلف آموزشی را گذرانده اند.

معبودی یادآور شد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل حدود 50 هزار نفر عضو داوطلب دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: 44 خانه هلال و 53 خانه داوطلب در روستاهای استان راه اندازی شده است تا در حوادث مختلف قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی توسط اهالی خود منطقه اقدامات اولیه انجام بگیرد.

ارسال نظرات