مروری بر سخنان رهبر معظم انقلاب با موضوع انقلاب اسلامی در کتاب «فجر صادق»

مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی کتاب «فجر صادق» مشتمل بر سخنان رهبر معظم انقلاب را با موضوع انقلاب اسلامی ویژه زائران خارجی منتشر کرد.
کد خبر: ۹۱۴۷۱۵۶
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به مناسبت سی‌امین سال رهبری آیت الله خامنه‌ای و سالگرد ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مدیریت زائران غیر ایرانی کتاب فجر صادق را به دو زبان اردو و عربی ویژه زائران خارجی بارگاه منور رضوی چاپ کرد و در اختیار زائران قرار داد.

این کتاب مروری است بر سخنرانی‌های معظم له با موضوع انقلاب اسلامی که در سه گفتار به آن تبیین شده است که بخش نخست آن با عنوان «نگاهی بر تاریخ انقلاب اسلامی» به بیان سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع اندیشمندان خارجی در سالگرد پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اختصاص یافته است.

بخش‌های دیگر کتاب مذکور نگاهی به سخنان ایشان در سی‌امین سال پیروزی انقلاب اسلامی در جمع اساتید و نخبگان دانشگاهی استان فارس با عنوان «نگاهی کلان به انقلاب اسلامی» و همچنین خطابه‌های ایشان با عنوان «صدور انقلاب» دارد.

در پایان نیز به صورت مصور و با استناد به منابع جهانی، اشاره‌ای به برخی از دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی شده است.

لازم به ذکر است؛ اداره ارتباطات اسلامی زائران غیر ایرانی کتاب «فجر صادق» را ویژه زائران اردو‌زبان در شمارگان ۳ هزار و زائران عرب‌زبان در شمارگان ۵ هزار نسخه تولید و در بین آنان توزیع کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها