معاون هماهنگ کننده نماینگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:
نشست بصیرتی سیاسی نیروی های مستقر در سپاه نیروی دریایی خارگ و همچنین کارکنان ناحیه مقاومت بسیج و سپاه فرودگاه با حضور سردار طهماسبی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در حسینیه ناوتیپ ذالفقار پایگاه دریایی سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۷۱۸۲
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

 جوانان کلیددار اصلی در بحبوحه جنگ اقتصادی و تمدن ساز انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار بسیج از جزیره خارگ معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: نقش کلیدی جوانان و مخاطب اصلی مقام معظم رهبری  در این بیانیه گام دوم انقلاب ، جوانان را کلید دار اصلی در  بحبوحه جنگ اقتصادی و تمدن ساز نوین انقلاب معرفی می کنند.

سردار طهماسبی در ادامه به تشریح سه واژه کلیدی خود سازی،جامعه پردازی و تمدن سازی که در بیانیه گام دم انقلاب آمده است ،پرداختند و بیان کردند که ما تا زمانیکه نتوانیم در خود سازی خود موفق باشیم و گام برداریم ، توان برداشتن دو گام دیگر یعنی جامعه سازی و تمدن سازی را نخواهیم داشت.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود : دشمن در لباس دین به مقابله با ما آمده است و ما نیروهای انقلابی باید با بصیرت و هوشیاری در مقابله با این فتنه عمل کنیم که انشاالله در این مسیر هم سربلند و پیروز از میدان خارج خواهیم شد.

طهماسبی بیان کرد: دشمن باید بداند که امت اسلامی ایران رهروان راه سیدالشهدا(ع) و ابوالفضل العباس(ع) هستند و اینگونه نیست که بتوانند با جنگ روانی و فضاسازی روحیه ملت را تضعیف کنند و در طی سال های پس از انقلاب اسلامی، ملت ایران همواره در مقابله با توطئه های دشمن از جمله جنگ تحمیلی و سایر اقدامات بدخواهان، پیروز و سرافراز بوده و امروز نیز که دشمن جنگ اقتصادی را تدارک دیده، قطعا با مقاومت و اتحاد توطئه ها را خنثی خواهیم کرد.

وی در پایان مراسم  به پرسش های که پیرامون مسائل سیاسی کشور و منطقه مطرح شد پاسخ دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها