خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

وهابیت برای ریشه‌کنی اسلام از هیچ تلاشی فروگذار نیست

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: وهابیت برای ریشه‌کن کردن اسلام همه تلاش خود را می‌کند.
کد خبر: ۹۱۴۷۲۴۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در مراسم هشتم شوال سالروز تخریب حرم ائمه معصوم (ع) که در محل دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: وهابیت، بهائیت و عرفان های نوظهور همه نشات گرفته از تفکر انگلیسی و استکباری هستند، در کتب اهل سنت بیش از ۲۰۰ کتاب در محکومیت عقاید ابن تیمیه و وهابیت نوشته شده است.

این مسوول با بیان این که بیش از ۴۰ هزار سایت وهابیت مشغول حمله به عقاید اسلام هستند، افزود: دشمنان سعی داشتند تمام نشانه های مقدسات دینی اسلام و حرم های ائمه اطهار و بزرگان دینی را در حجاز و عربستان از بین ببرند و متاسفانه در عربستان تا حدود زیادی به این موضوع دست یافتند.

وی انتشار خرافات و اتتخاب سوژه های عوام پسند و سطحی نگرانه را دستاویز وهابیت برای از بین بردن اسلام ناب دانست و خاطرنشان کرد: حفظ روحیه انقلابی گری و مقابله فرهنگی با تفکر استکباری و وهابیت عامل مهم در مقابله با این تفکر الحادی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان از صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی برای تبیین موضوع گام دوم انقلاب با حضور کارشناسان در برنامه های مختلف تقدیر کرد و از دیگر دستگاه‌های اجرایی خواست که فعالیت های محوری در این زمینه انجام دهند.

شورای نگهبان با بی طرفی و قاطعیت کامل در انتخابات وارد می شود

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به این که در دوم اسفند ماه سال جاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، گفت: شورای نگهبان طبق ادوار گذشته انتخابات با بی طرفی و قاطعیت کامل در انتخابات وارد می شود.

قنبر کریم نژاد مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به وظایف شورای نگهبان در انتخابات، نظارت بر تمام مراحل انتخابات مجلس شورای اسلامی را از جمله وظایف این دفتر دانست و افزود: تا به حال 200 تا 300 نامزد احتمالی مجلس شورای اسلامی در استان شناسایی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی ۴۴۴ نفر ثبت نامی وجود داشته و با توجه به شرایط ثبت نام در قانون فعلی انتخابات مجلس شورای اسلامی چون افراد رد صلاحیت شده ادوار گذشته مجلس نیز می توانند مجددا ثبت نام کنند، این موضوع باعث افزایش تعداد افراد رد صلاحیت شده در هر دوره انتخابات مجلس شده و برای مجموعه شورای نگهبان ایجاد ذهنیت منفی می کند.

کریم نژاد در پایان اضافه کرد: با توجه به منویات مقام عظمای ولایت این دفتر نسبت به اعمال ماموریت و وظایف خود طبق مر قانون آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار