استاندار گیلان:

رسانه ابزار مردم برای انجام نهی از منکر نسبت به دولت است

استاندار گیلان امروز فضای مجازی، رسانه و صدا و سیما مانند هر پدیده دیگر که می‌تواند کارکرد مثبت یا منفی داشته باشد، ابزار امر به معروف و نهی از منکر از جانب مردم نسبت به دولت است.
کد خبر: ۹۱۴۷۲۴۶
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
شیوه امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند متناسب با شرایط روز تغییر کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مصطفی سالاری ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه نقش رسانه ملی را در سطح جامعه تعیین کننده است اظهار کرد: صدا و سیما می‌تواند چکیده افکار عمومی را به دست‌اندرکاران و مسئولان و به صورت متقابل گزارش اقدامات و کارکرد مسئولان را به اطلاع مردم برساند.

وی با اشاره به اینکه اگر روند اقدامات صدا و سیما به صورت حرفه‌ای و منصفانه انجام شود، قطعاً اثرگذار است افزود: اجرای امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند متناسب با شرایط روز تغییر کند.
 
استاندار گیلان با اشاره به اینکه زمانی این فریضه به صورت فردی و موردی اجرایی می‌شد بیان کرد: امروز فضای مجازی، رسانه و صدا و سیما مانند هر پدیده دیگر که می‌تواند کارکرد مثبت یا منفی داشته باشد، ابزار امر به معروف و نهی از منکر از جانب مردم نسبت به دولت است.

سالاری با اشاره به اینکه صدا و سیما صحبت های مسئولان را بدون کم و کاست منتشر کند خاطرنشان کرد: صدا و سیما گاهی اوقات مطالب مطرح شده را تقویت و اضافه می کند که این باعث می شود نتیجه گیری مردم از صحبت ها تغییر کند.

وی با بیان اینکه همراهی عوامل صدا و سیما در جهت پوشش و انعکاس مطلوب بازدیدهای سرزده خود از ادارات و اجرای بخشنامه سفرهای هفتگی مدیران کل به شهرستان‌ها قابل تقدیر است گفت: صدا و سیما در این مسیر انتظارات و مطالبات مردم را به مسئولان، عملکرد مدیران اجرایی را به جامعه منعکس و اثرگذاری آن را ارزیابی می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار