خبرهای داغ:
سردار معروفی در مراوه تپه:

فلسفه وجودی ما نوکری مردم است/ با مدیریت جهادی به راحتی می توان مشکلات استان را حل کرد

سردار معروفی ؛ فرمانده سپاه نینوا گلستان در حاشیه افتتاح پروژه آبرسانی مراوه تپه گفت: برای ما قومیت و مذهب مردم تفاوتی ندارد و نوکر همه آنان است.
کد خبر: ۹۱۴۷۲۴۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی؛ فرمانده سپاه نینوا استان در افتتاح پروژه مخزن بتنی ۲۰۰ مترمکعبی آب شرب ۴ روستای مراوه تپه اظهار کرد:حقیر در سیل اخیر ترکمن صحرا همه سپاه را پای کار اوردم و گفتم باید برای مردم نوکری کنید چون قلبا معتقد بودم فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است و برایمان قومیت و مذهب معنا ندارد .

معروفی با اشاره به سابقه پر حماسه حضور مردم در صحنه های مختلف افزود:. در تمامی عرصه ها ، مردم ایران اسلامی رشد بسیار بالایی همراه با منطق و اراده قوی داشته اند ، انقلاب ما را همه مردم دست در دست هم به ثمر رساندند ، دفاع مقدس ما را همه اقوام با یکدیگر به سرمنزل بردند و فتنه ۸۸ و آشوب های ۹۶ و تابستان داغ ۹۷ را مردم جمع کردند به همین خاطر است که معتقدم باید نوکر این ملت بود.

فرمانده سپاه نینوا گفت:دعوای دشمنان با ما بر سر شیعه و سنی نیست بلکه بر سر اسلام و قرآن و احکام دینی است و مشترکات شیعه و سنی آنقدر زیاد است که محلی برای بحث و اختلاف نیست.

وی با اشاره به سیل اخیر گلستان ادامه داد:فردی به من گفت چرا در آق قلا گفته اید من نوکر مردم هستم؟ گفتم من نوکری مردم را بالاترین عبادت میدانم و ارزش ما در نوکری برای مردم است نه فرمانده بودن.

سردار معرفی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته این پروژه بیان کرد: برآورد ما در این پروژه 500 میلیون بود که بنا بود 4 ماهه انجام شود اما با 300 میلیون و در عرض 45 روز انجام شد که این یک اقدام جهادی قلمداد می شود.

این مقام مسئول در پایان افژود: در شهرستان مراوه تپه با مطالعاتی که داشته ام نیاز به یک کار انقلابی دارد و قرارگاه پیشرفت و ابادانی سپاه در طی چند ماه گذشته 9 پروزه را انجام داده است و یک پروژه دیگر در دستور کار است .


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها