خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، حدود ۵۰۰ واحد مسکونی برای سیل زدگان لرستان و با اولویت مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، به همت گروه‌های جهادی استان قم احداث می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۷۲۷۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸


علی دستوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: به لطف الهی پس از خدمت رسانی بسیار خوب و درخشان گروه‌های جهادی استان قم در امدادرسانی به استان‌های سیل زده ایام نوروز به ویژه استان لرستان، چندی است که گروه‌های تخصصی عمران و ساخت و ساز بسیج سازندگی استان قم فراخوان شده و داوطلبان فعال در این گروه‌ها به منظور شروع مراحل ساخت واحد‌های مسکونی سیل زدگان اعلام آمادگی کرده اند.
 
وی همچنین افزود: البته احداث و یا بازسازی منازل سیل زدگان اقدام بسیار بزرگ و پرهزینه‌ای است که طبعاً نیاز به کمک‌های مردمی دارد و در این خصوص با اجرای طرح هر مسجد یک منزل در قالب طرح «طرح جهاد همبستگی ملی» مردم و خیرین استان می‌توانند نقش موثری در جبران محدودیت‌های اعتباری و نیز تسریع در روند ساخت و ساز‌ها داشته باشند.
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: در همین رابطه مردم می‌توانند به منظور بازسازی و مرمت منازل آسیب دیده در مناطق سیل زده، کمک‌های نقدی خود را از طریق وارد کردن کد دستوری #۱۱*۸۸۰* که در اپراتور همراه اول و ایرانسل فعال شده واریز نمایند.
 
وی همچنین بیان داشت: در حال حاضر حدود ۳۰ گروه جهادی تخصصی و عمرانی جهت ساخت و مرمت ۵۰۰ واحد مسکونی در منطقه چگینی لرستان اعلام آمادگی کرده اند که با انجام هماهنگی‌های لازم و برنامه ریزی در قالب قرارگاه حضرت معصومه (س) استان قم به زودی فعالیتشان را آغاز می‌کنند.
ارسال نظرات