مسئول حوزه ولایت دانشگاه جامع دامغان به همراه مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دامغان با سرهنگ خوش قدم فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.
کد خبر: ۹۱۴۷۲۷۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
ظرفیت بسیج دانشجویی، یک ظرفیت عظیم دراختیار انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دامغان به همراه مسئول حوزه ولایت دانشگاه جامع دامغان با سرهنگ خوش قدم فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدار که به میزبانی سپاه ناحیه شهرستان دامغان برگزار شد، علیان نژاد مسئول بسیج دانشجویی این شهرستان به بیان برنامه های آتی بسیج دانشجویی پرداخته وهمچنین گزارشی نیز از عملکرد اعزام گروه های جهادی بسیج دانشجویی به مناطق سیل زده گلستان و لرستان را عنوان کرد.
علیان نژاد همچنین در ادامه از آمادگی گروه های جهادی به منظور کمک رسانی و انجام پروژه های عمرانی در سطح استان و در صورت فراهم شدن شرایط در استان لرستان خبر داد.
در بخش دیگر این دیدار خوشقدم فرمانده سپاه شهرستان دامغان با اشاره به پتانسیل فراوان موجود در بسیج دانشجویی گفت : جوانان امروز همچون جوانان دوران انقلاب اسلامی ، ایمان ، روحیه انقلابی و استکبارستیزی خود را حفظ نموده اند که این مطلب ضامن پیروزی جوانان در زمینه های گوناگون خواهد بود.
وی همچنین در ادامه افزود : جوانان به خصوص جوانان مومن انقلابی باید به مانند گذشته پای کار انقلاب اسلامی بوده و از تلاش های خود دست نکشند.
فرمانده سپاه دامغان در ادامه گفت : دانشگاه ها به خصوص در شرایط فعلی باید منعکس کننده صدای مردم در همه زمینه ها با روحیه مطالبه گری و انقلابی گری باشند.
در انتهای این دیدار محمد مهدی زنده دلی مسئول حوزه ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه دامغان با اشاره به وجود ظرفیت مختلف در بدنه بسیج دانشجویی خاطر نشان کرد: بسیج دانشجویی تمام تلاش خود را راستای نیل به اهداف انقلاب اسلامی به کار خواهد بست و به نصرت الهی از تمام مشکلات با همدلی هم عبور خواهیم کرد.
وی همچنین در پایان ظرفیت بسیج دانشجویی را یک ظرفیت عظیم دراختیار انقلاب اسلامی و کشور عنوان نمود./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها