معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت:پایگاه‌های بسیج هر محله بهترین ظرفیت برای رفع آسیب های اجتماعی در جامعه هستند.
کد خبر: ۹۱۴۷۲۸۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین کشور در مراسم افتتاحیه جشنواره تابستانی سواحل و تفرجگاه‌های سراسرکشور که در رامسر برگزار شد ، با اشاره به اینکه مدیران فرهنگی باید به دنبال کار اثربخش باشند اظهار کرد: کار فرهنگی مستلزم خلاقیت است.

وی در ادامه سخنان خود به موانع کارفرهنگی اشاره کرد و افزود: آسیب های اجتماعی قابل حل است .

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین کشور با تصریح بر این مطلب که دیگر شیوه های سنتی امربه معروف و نهی از منکر جواب نمیدهد، اضافه کرد: باید پیام‌های امر به معروف و نهی از منکر هوشمندانه تولید شود.

سردار آزادی با تاکید براینکه  مردم هنجارهای اجتماعی را قبول دارند  خاطر نشان کرد:اخیر در یک نظرسنجی علمی 90 درصد مردم به حجاب معتقد هستند که این نشان دهنده پایبندی مردم به ارزش هاست.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین کشور در بخش دیگری از سخنان خود با خطاب قراردادن مدیران فعال در طرح های سواحل و تفرجگاه‌ها بیان کرد:  باید زمینه گردشگری تعالی بخش را برای مردم فراهم کرد چرا که اسلام گردشگری تعالی بخش را مورد تاکید  و تکلیف قرار داده است. 

سردار آزادی  در همین رابطه به اشاره به ظرفیت پایگاه های بسیج  گفت:پایگاه‌های بسیج هر محله بهترین ظرفیت برای رفع آسیب های اجتماعی در جامعه هستند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین کشور اشاره ای هم به نگاه سکولاری و لیبرالی در زمینه گردشگری کرد و ادامه داد: شکستن حریم دیگران در برخی تفرجگاه ها و سواحل کشور توسط برخی افراد ناشی از تفکر غربی است که آنها به دنبال لذت‌جویی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها