خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه سپاه آزادشهر:

بیانیه گام دوم انقلاب پیرامون افزایش امید و نگاه خوشبینانه به آینده است

مسئول ‌نمایندگی ولی فقیه در سپاه آزادشهر امروز در نشست بصیرتی و تربیت و تعالی فرماندهان ومدیران بسیج خواهران حوزه خدیجه کبری (س) این شهرستان گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری افزایش امید و نگاه خوش بینانه به آینده است که جامعه ما با امید زنده است.
کد خبر: ۹۱۴۷۲۹۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حجت‌الاسلام عبدالحمید یازرلو امروز در جمع فرماندهان و شورای حوزه و ارکان گردان کوثر در این شهرستان اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب پیرامون افزایش امید و نگاه خوشبینانه به آ ینده است که ما باید این امید را در جامعه تزریق کنیم چون جامعه ما با امید زنده است.

وی با اشاره به ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب افزود: افزایش امید و نگاه خوشبینانه در جامعه کلید اساسی همه قفل‌هاست که هیچ گامی نمی‌توان برداشت مگر آنکه ترس و امید را از خود و جامعه دور کنیم که این نخستین جهاد است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آزادشهر بیان کرد: سپاه پاسداران از وقتی که گام دوم انقلاب ابلاغ شد برای آموزش محتوایی آن برای مخاطبان خود که شامل خانواده خود، بسیجیان، سپاهیان و سربازان است تلاش کرد.

حجت الاسلام یازرلو اظهار داشت: سپاه در راستای انجام وظایف خود بسیار خوش درخشیده است که به دستورات مقام معظم رهبری خیلی خوب عمل می‌کند و رضایت ولی را در کارنامه مدیریتی خویش دارد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها