رئیس کمیته امداد شهرستان سرخه گفت: یک خانواده نیکوکار سرخه‌ای در اقدامی خداپسندانه هزینه برگزاری مراسم ترحیم عزیزشان را به خرید جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد سرخه هدیه کردند.
کد خبر: ۹۱۴۷۳۰۱
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، رضا نوروزی از اقدامی حسنه و خداپسندانه یک خانواده سرخه‌ای خبر داد و گفت: یکی از خانواده‌های نیکوکار سرخه‌ای هزینه مراسم سالگرد فرد متوفی خود را به مبلغ ۶۰ میلیون ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرخه به منظور تهیه جهیزیه برای نیازمندان تحت حمایت این نهاد اهدا کرد.
وی با اشاره به تاکیدات موکد اسلام بر پرهیز از هرگونه اسراف گفت: بر اساس آنچه امامان معصوم (ع) و بزرگان و پیشوایان دینی سفارش کرده اند؛ وظیفه همه ما کاهش هزینه‌ها در برپایی مراسمات اموات و درگذشتگان است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرخه بیان داشت: همانگونه که این بزرگان دین توصیه کرده اند؛ بسیار نیکو و پسندیده است که هزینه مراسم اموات در جایی دیگر و به نیت همان درگذشتگان در امور خیر و معنوی صرف شود تا خیرات و مبرات آن به روح آن فرد مرحوم برسد و این عمل در حقیقت یکی از مصادیق انفاق است که باید در جامعه ترویج شود.
نوروزی با تاکید بر ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه گفت: بسیاری از افراد نیازمند در جامعه و چه بسا در همسایگی تک تک ما هستند که با مشکلاتی عدیده زندگی می‌کنند و چه نیکوست که با فرهنگ زیبای انفاق اموال به یاری این افراد بشتابیم و گرهی از مشکلات آن‌ها باز کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها