دیدار با خانواده شهید ابراهیم طالبی در فارسان

شورای حوزه و جمعی از بسیجیان حوزه خواهران حضرت زینب سپاه فارسان با خانواده شهید طالبی دیدار و از ایشان تجلیل نمودند.
کد خبر: ۹۱۴۷۳۶۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ جمعی ازبسیجیان و شورای حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها) فارسان ، با مادر شهید ابراهیم طالبی دیدار و از ایشان تجلیل کردند.

در این دیدار، مادر شهید، به بیان خاطراتی از فرزندش پرداخت و ضمن توصیه آحاد بانوان جامعه به رعایت حجاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه، گوشه هایی از سیره زندگی این شهید را تشریح کرد.

شهید ابراهیم طالبی فرزند حاج عزیز طالبی و متولد 1344 در شهرستان فارسان بود، این بزرگ مرد در خانواده ای مذهبی رشد پیدا کرد و در همان سن کودکی خود به همراه برادر بزرگترش به جبهه های حق علیه باطل شتافت و تنها 17 سال سن داشت که برگزیده شد و در جبهه های کوشک خون پاکش را در راه اسلام و انقلاب نثار کرد.

مادر شهید در خصوص این شهید بزرگوار گفت: ابراهیم خصوصیات و ویژگی های جالبی داشت اما بزرگترین ویژگی فرزندم این بود که در عین جوانی بصیرتی فوق العاده بالا داشت و بزرگترین وصیت و توصیه فرزندم این بود که امام و رهبر خود را تنها نگذاریم و در مسیری که دستور امام است حرکت کنید.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران فارسان در خصوص این دیدار گفت: خانواده های شهدا بر گردن تمامی مردم ایران زمین حق دارند و احترام و تکریم آنها وظیفه ای عمومی است.

وی تصریح کرد: اجرای چنین برنامه هایی می تواند زمینه ساز آشنایی جوانان این دهه انقلاب با شهدا و مرام و منش شهدا و خانواده های شهدا باشد. در پایان این دیدار، ثواب تلاوت چند صفحه از  قرآن کریم را هدیه به روح شهید ابراهیم طالبی کردند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار