عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم سازی اراک مطرح کرد:

بخشی از هواداران فوتبال استان منافق و معاند هستند/با شعار صعود به لیگ برتر شرایط را برای تیم آلومینیوم سخت نسازیم

جلسه کارگروه ورزشی شهر اراک با رویکرد بررسی راهکارهای کمک و حمایت از تیم فوتبال آلومینیوم اراک در صحن شورای اسلامی کلانشهر اراک برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۴۷۳۷۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، در این نشست که برای اولین بار توسط کارگروه ورزش شورای اسلامی کلانشهر اراک با حضور مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک ، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی ، نماینده اداره کل ورزش و جوانان ، شهردار و اعضاء شورای شهر ، اعضای هیات مدیره انجمن پیشکسوتان فوتبال ، رئیس هیئت فوتبال استان ،اعضای هیات مدیره کانون مربیان فوتبال، مسئولین بخش ورزشی صدا و سیما ، اعضای انجمن ورزشی‌نویسان استان مرکزی ، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک ، سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک و اصحاب محترم رسانه به میزبانی شورای اسلامی کلانشهر اراک برگزار گردید.

سعید اکبرزاده عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم سازی در این جلسه با تقسیم هواداران فوتبال استان مرکزی به چهار دسته گفت : یک دسته از هواداران موافق باشگاه هستند و دسته دوم مخالفان ، که با دلایل فنی با تصمیمات باشگاه مخالفت میکنند و دسته سوم منافقان اطراف باشگاه هستند و اما گروه چهارم افرادی معاند می باشند که تصمیم دارند ریشه باشگاه آلومینیوم سازی را بزنند.

اکبر زاده بیان داشت : برخلاف صحبت هایی که مطرح می شود در فصل گذشته حمایتی از باشگاه آلومینیوم سازی صورت نگرفته است و نباید تمام ناکامی فوتبال استان مرکزی متوجه باشگاه آلومینیوم سازی باشد ، اخیرا مدیرعامل شرکت آلومینیوم در نامه ای به استاندار خواستار کمک به باشگاه آلومینیوم شده است.

عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم سازی تصریح کرد : از شهرداری اراک تقاضا داریم تعدادی از پایه بنرهای تبلیغاتی سطح شهر و ناوگان حمل و نقل شهری را در جهت کمک به تیم آلومینیوم در اختیار این باشگاه قرار دهد.سخنان سعید اکبرزاده علاوه بر اینکه در پایان جلسه با واکنش های منفی از سوی حاضرین همراه شد در خلال جلسه نیز واکنش علی حاجی آبادی را بهمراه داشت.

در ادامه این جلسه علی حاجی آبادی از کارشناسان ورزشی و مجری ورزشی صداو سیما در بخشی از سخنان خود در واکنش به منافق و معاند خوانده شدن بخشی از هواداران فوتبال استان مرکزی گفت: بر خلاف صحبت هایی که در خصوص شرایط سخت تیم مطرح می شود چیزی هست که باعث ماندگاری عده ای در این باشگاه شده است.

وی افزود : با تقسیم بندی هواداران به مردم شریف استان مرکزی توهین نکنیم و اینکه میهمان باید حرمت میزبان را نگه دارد و از توهین به مردم پرهیز کند.

حاجی آبادی اظهار داشت : تمام مشکلات فصل گذشته تیم آلومینیوم بدلیل تصمیمات غلط دو عضو هیات مدیره رقم خورده است که شرایط نشان می دهد هیچ تغییری در روند فصل گذشته حاصل نشده است. سخنان علی حاجی آبادی در حالی به پایان رسید که حاضرین در واکنش به سخنان وی و تایید حرف هایش به تشویقش پرداختند.

حمیدرضا سیف الدین: اجازه نخواهم داد دلال ها، رمال ها و افراد کثیف سیاسی به فوتبال استان ضربه بزنند

عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم سازی در صحن شورای اسلامی شهر اراک مطرح کرد : بخش عمده ای از سهام شرکت آلومینیوم مربوط به سهام عدالت و اقشار ضعیف جامعه است و هر گونه سوء استفاده و هدر دادن منابع و امکانات این شرکت ضربه به بیت المال محسوب می شود و نه سهامدار عمده و نه مردم موافق هدر دادن بیت المال نیستند.

وی ادامه داد : با بودجه باشگاه آلومینیوم می توان ورزش اراک و استان مرکزی را متحول کرد و شرایطی را فراهم کرد که گره های اقتصادی مربیان و بازیکنان فوتبال استان مرکزی حل شود. متاسفانه مسیر باشگاه آلومینیوم در شرایطی قرار گرفته است که من نمی خواهم در برابر مردم شرمنده باشم و شریک این مسیر اشتباه باشم و اعلام می کنم اجازه نخواهم داد دلال ها، رمال ها، کت جادویی ها و آدم های کثیف سیاسی به فوتبال استان ضربه بزنند.

مواضع دلسوزانه و قاطع سیف الدین در خصوص آینده فوتبال استان مرکزی با تشویق حاضرین در جلسه همراه شد هر چند شاید این مواضع به مذاق عده ای هم خوش نیامده باشد!

غفاری : ابهام در هزینه های تیم فوتبال آلومینیوم سازی اراک; 900 میلیون تومان کجا هزینه شده است؟

رئیس هیات فوتبال استان مرکزی در این جلسه گفت : باشگاه سه درصد هیات فوتبال را که رقمی در حدود 900 میلیون تومان می شود از قرارداد بازیکنان تیم کم کرده است ولی به حساب هیات فوتبال استان مرکزی واریز نکرده است.

وی بیان داشت : چیزی بالغ بر 10 میلیارد و سیصد میلیون تومان قرارداد فصل گذشته بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم بوده است که در هیات فوتبال به ثبت رسیده است. هزینه های بدون ضابطه در فوتبال استان مرکزی باعث شده است در سطح کشور به عنوان یک استان ولخرج شناخته شویم.

عباسیان ; با شعار صعود به لیگ برتر شرایط را برای نتیجه گرفتن تیم آلومینیوم سخت نکنیم

عضو هیات مدیره کانون مربیان فوتبال استان مرکزی در جلسه بررسی وضعیت تیم فوتبال آلومینیوم اظهار داشت : وقتی زیر ساخت های لازم در سطح لیگ برتر اکنون در فوتبال استان مرکزی وجود ندارد سر دادن شعار صعود به لیگ برتر باعث ایجاد فشار کاذب و افزایش توقع از مجموعه مدیریتی جدید تیم آلومینیوم خواهد شد که ممکن است شرایط را برای نتیجه گرفتن این تیم سخت کند.

وی تصریح کرد : جمعی از مربیان فوتبال استان مرکزی جذب شرکت آلومینیوم شده اند اما متاسفانه امروز با بی مهری مواجه شده اند و شرایط سخت کاری را تجربه می کنند که توقع می رود در باشگاه و تیم های ورزشی فعال این شرکت مشغول به فعالیت باشند.

عباسیان افزود : کانون مربیان فوتبال استان مرکزی از جایگاه قانونی در سطح کشور برخوردار است و فعالیت این کانون در استان مرکزی می تواند باعث ایجاد بسترهای لازم برای استفاده بیشتر از توانایی های مربیان بومی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار