آئین بزرگداشت و تجلیل از ۴۰ سال فعالیت حسین مسرت نویسنده، پژوهشگر، ادیب و کتابدار برجسته یزد شامگاه چهارشنبه در سومین عصر کتاب استانی با عنوان کاریز فرهنگ و با حضور جمعی از مسئولان و اهالی فرهنگ، هنر و ادب در تالار جمعیت هلال احمر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۷۳۸۶
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آئین بزرگداشت و تجلیل از ۴۰ سال فعالیت حسین مسرت نویسنده، پژوهشگر، ادیب و کتابدار برجسته یزد شامگاه چهارشنبه در سومین عصر کتاب استانی با عنوان کاریز فرهنگ و با حضور جمعی از مسئولان و اهالی فرهنگ، هنر و ادب در تالار جمعیت هلال احمر برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در این آیین گفت: بزرگداشت مسرت، پاسداشت شخص نیست بلکه پاسداشت تاریخ، فرهنگ، تمدن و هنر این منطقه است.
احمد ترحمی با ابراز خرسندی از برگزاری آئین‌های تجلیل از چهره‌ها و مفاخر فرهنگی استان، افزود: اهتمام مسرت به بزرگان یزد نشان از توجه ویژه وی به فرهیختگانی دارد که نام یزد را پرآوازه کرده اند.
وی با بیان اینکه فعالیت مسرت از جنس دغدغه، عشق به دیار است، خاطر نشان کرد: این نویسنده و پژوهشگر مسئولیت پذیر، نگران گم شدن الگوی یزد و یزدی است و این موضوع را در آثار خود نشان داده است.
همچنین مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با بیان اینکه آئین‌های عصر کتاب استانی با هدف بازشناسی مفاخر و سرمایه‌های حوزه کتاب و نویسندگی برگزار می‌شود، اظهار داشت: مسرت آئینه تمام نمای یک یزدی زنده و پویاست که افق جدیدی بر فرهنگ و هویت یزد گشوده است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات