خبرهای داغ:
آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه (س) به منظور شکرگزاری خدمات آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) در ماه مبارک رمضان روز پنجشنبه با حضور جمعی از مدیران استان در شبستان امام (ره) حرم حضرت معصومه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۷۴۰۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در این آیین باشکوه که آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، سید محمد رضا هاشمی معاون سیاسی امنیتی استانداری، یونس عالی پور معاون هماهنگی امور زائران استانداری و برخی از مدیران شهرداری حضور داشتند، معاون فرهنگی آستان مقدس گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و خدماتی این آستان در ایام ماه رمضان را ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی احمدی افزود: در این ایام ۵۵ هزار دقیقه برنامه از شبکه‌های مختلف داخلی و برون مرزی صدا و سیما پخش و برای اطلاع رسانی این برنامه‌ها نیز ۱۲۷ مصاحبه انجام شد.

وی با اشاره به انتشار فایل صوتی سخنرانی‌ها و همچنین ۲ هزار مطلب در شبکه‌های اجتماعی آستان مقدس افزود: تولید و انتشار ۱۳ کلیپ موضوعی، ۳۰ پادکست صوتی از مراسم تفسیر هر جز قرآن نیر از دیگر اقدام‌های صورت گرفته در این ماه مبارک بوده است.

وی همچنین توزیع و پخش ۱۰۰ هزار فیش افطاری و طبخ روزانه چهار هزار و ۱۰۰ غذا و توزیع ۱۲ هزار سوپ در هر وعده افطاری را از دیگر خدمات صورت گرفته به روزه داران عنوان کرد و گفت: درمانگاه آستان مقدس نیز با همکاری مرکز فوریت‌های پزشکی و هلال احمر استان ۴۰ هزار خدمت درمانی و امدادی را ارائه نمود.

در این آیین از تلاش‌های شبانه روزی خادمان حرم حضرت معصومه (س) در خدمت رسانی به مجاوران و زائران کریمه اهل بیت در ایام ماه مبارک رمضان تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها