امام جمعه میناب گفت: بدون شک خواستار برخورد قاطع با کسانی که امنیت مردم را به مخاطره انداختند و فرزندان مرزبان ما را به شهادت رساندند هستیم.
کد خبر: ۹۱۴۷۴۳۹
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵

 

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،مراسم تشییع شهدای مرزبان با حضور مسئولان لشکری و کشور صبح امروز در میناب برگزار و پیکر مطهر شهدای مرزبانی برای خاکسپاری به زادگاهشان انتقال داده شد.

قانون شکنان باید بدانند نمی توانند از دایره قانون فرار کنند

همتی، استاندار هرمزگان در مراسم تشییع شهدای مرزبان با بیان اینکه از دستگاه قضایی میخواهیم قاطعانه و به فوریت با عاملان شهادت دو مرزبان شهید میناب برخورد نماید، گفت: امنیت امروز مدیون رشادت مرزبانان است و مرزبانان در شرایط سخت و طاقت فرسا جانفشانی می کنند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه قانون شکنان باید بدانند نمی توانند از دایره قانون فرار کنند، عنوان کرد: با کسانی که از قانون شکنان حمایت و مسیر آنان را فراهم کنند هم برخورد خواهد شد.

همتی با اشاره به اینکه فضا را برای قانون شکنان ناامن خواهیم کرد و بدون اغماض برخورد قاطع خواهیم کرد، عنوان کرد: اقدامات سخت و قاطع برای پاکسازی منطقه از وجود قاچاقچیان و ناامن کنندگان با حمایت مسئولان استانی و دستگاه قضایی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: قاطع و سریع و بهنگام با هر گونه ناامنی برخورد خواهد شد تا درس عبرتی برای هنجارشکنان باشد.

استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: تعدی به مامور قانونی که برای امنیت و آرامش مردم شب زنده داری می کند برای مسئولان استان قابل قبول نیست.

مرزبانان ما امروز شهدای جنگ اقتصادی هستند

حجت الاسلام معتمدی فر، امام جمعه میناب در مراسم تشییع پیکر دو شهید مرزبان با بیان اینکه مرزبانان ما امروز شهدای جنگ اقتصادی هستند، گفت: مظلومیت مرزبانان را در خون این شهدا جستجو کنید و حساب چند نفر قانون شکن را از مردم میناب جدا کنید.

امام جمعه میناب  با اشاره به اینکه شهادت میدهم مردم میناب انقلابی هستند، عنوان کرد:  در تمام صحنه ها مردم میناب پیشگام هستند و مردم میناب در معیشت مشکل دارند.

معتمدی فر با بیان اینکه این همه جوانان در میناب بیکار هستند و اگر شغل نباشد گرفتار امورات میشوند زیرا بیکاری ام الفساد هست، بیان کرد: بدون شک خواستار برخورد قاطع با کسانی که امنیت مردم را به مخاطره انداختند و فرزندان مرزبان ما را به شهادت رساندند هستیم.

 

 

ارسال نظرات