فعال رسانه‏ ای استان در گفت‎وگو با بسیج بیان کرد:
حسین رفیعی، با اشاره به وظیفه رسانه‏ها در جامعه، گفت: بیان حقایق با استفاده از دو مولفه صداقت و صراخت رسالت رسانه‏هاست که این مهم در زمینه معرفی اهداف انقلاب اجرایی نگردیده است.
کد خبر: ۹۱۴۷۴۴۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فعال رسانه‎ای در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه هر انقلابی هدف خاص خود را دارد اظهار کرد: بخشی از اهداف انقلاب بستگی به طرز تفکر رهبر جامعه دارد.

وی با بیان اینکه امام خمینی ره از برپایی انقلاب اسلامی اهداف بسیار بزرگی داشته‌اند، بیان کرد: بهترین نوع شناخت اهداف انقلاب‎ها این است که تفکرات و گفته‏ های رهبران انقلاب را بررسی کرد.

فعال رسانه‎ای ، خاطرنشان کرد: بسط عدل و رفاه اجتماعی، جهانی شدن اسلام، پیاده سازی اسلام ناب در جامعه از جمله اهداف اصلی امام خمینی ره بوده است.

رفیعی به مبارزات سیاسی امام خمینی ره اشاره داشت و افزود: انقلاب ایران با شعار استکبار ستیزی کار خود را آغاز کرد اما امروزه شبهات و سیاه نمایی رسانه دشمنان آنچنان ذهن جوانان ما را تحت تاثیر قرار داده است که اگر در خصوص اهداف امام (ره) با آنان سخن گفته شود باور نمی‎کنند.

وی، تصریح کرد: برای جوانان ما سیر تکامل اهداف جا نیافتاده است و این رسالت رسانه‎هاست که این مهم را انجام دهند.

فعال رسانه ‏ای استان رسالت رسانه را بسط امور فرهنگی، تعلیمی دانست و گفت: وظیفه اصلی رسانه‎ها بیان واقعیات با دو مولفه صداقت و صراحت است.

رفیعی، اظهار کرد: امروزه این رسالت خود را در خصوص تبیین اهداف امام خمینی(ره) پیاده نکرده است و رسانه‏ ها در این خصوص منفعل شده است.

وی، عنوان داشت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از وسایل پر کاربرد هستند که وظیفه جوانان انقلابی برای تبیین اهداف امام خمینی (ره) دو چندان شده است اما این مهم اجرایی نشده است و این آسیبی بزرگ در جامعه است.

ارسال نظرات