معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت:
معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گفت: اردوهای طرح هجرت بهترین راه برای آموزش مدیریت جهادی به مدیران آینده جامعه است.
کد خبر: ۹۱۴۷۴۴۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ عبدالمجید فدایی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای جهادی، اظهار کرد: برگزاری این اردوها نوعی تمرین برای فعالیت در شرایط سخت، همچون حوادث و بلایای طبیعی است که در چند ماه اخیر در بسیاری از استان‎ها شاهد سیل و ورود جهادگران برای کمک به مردم سیل زده بوده‎ایم.

وی با بیان اینکه جوانان مدیران آینده هستند و باید جامعه را به سمت و سوی پیشرفت سوق دهند، خاطرنشان کرد: آموزش مدیریت جهادی یکی از اهداف مهم برگزاری این اردوهاست که به خوبی توانسته است در این زمینه موفق عمل کند.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی، با اشاره به اینکه کار تیمی در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است، عنوان کرد: یکی دیگر از اهداف این اردوها آموزش نحو انجام کار تیمی است که متاسفانه در جامعه امروزی این حقیقت به ندرت مشاهده می‎شود و گروه‎های جهادی به خوبی در این زمینه وارد میدان عمل شده‎اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: جوانان بسیجی با حضور دلسورانه در مناطق محروم اقدام به ارائه انواع خدمت به مردم می‎کنند که کاری بسیار ارزشمن است.

وی، افزود: جوانان در گروه‎های جهادی به خوبی توانسته‌‎اند، با مدیریت خوب منابع در زمان کم بهترین بهره وری را داشته باشند.

فدایی با اشاره به حضور دانشگاه علوم پزشکی برای اجرایی کردن این طرح و خدمت رسانی به مناطق محروم، اظهار کرد: در حال حاضر بیمارستان صحرایی در برخی مناطق از استان برپا شده است که پزشکان متخصص در قالب گروه های جهادی خدمات پزشکی، بهداشتی و دندان پزشکی را به مردم ارائه می‎دهند.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گفت: یکی از مسائل مهم افزایش ساد سلامتی مردم است که باید انجام گردد و گروه‎های جهادی بهترین ظرفیت برای اجرایی شدن این مهم می‎باشد.

ارسال نظرات