خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در آیین افتتاح نمایشگاه فرش و صنایع دستی مددجویان تحت حمایت گفت: این نمایشگاه در راستای حمایت از تولید ملی و توانمند کردن مددجویان برپا شده است.
کد خبر: ۹۱۴۷۴۶۶
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی افزود: در این نمایشگاه 340 اثر از تولیدات قالی، گلیم و صنایع دستی به نمایش و فروش گذاشته شده و برآورد می شود بالغ بر 2 میلیارد تومان فروش داشته باشیم.

وی با اشاره به استقبال گسترده از نمایشگاه های برپا شده در سال قبل، گفت: شهروندانی که قصد خرید دارند در همان روزهای اول مراجعه کنند چرا که با نزدیک شدن به روزهای پایانی نمایشگاه، غالب آثار فروخته شده اند.

همچنین خانم طاهری مددجوی خودکفا شده که با تسهیلات اعطایی کمیته امداد اقدام به اشتغالزایی کرده در حاشیه این نمایشگاه گفت: به کمک تسهیلات و آموزش های ارائه شده توسط کمیته امداد، هنر مینا کاری را شروع کرده و اکنون تولیدات خود را در معرض فروش گذاشته ام.

وی تاکید کرد: قیمت آثار به نمایش گذاشته شده مناسب تر از بیرون بوده و از همه شهروندان تقاضا می کنم برای حمایت از این هنر، سری به نمایشگاه بزنند.

این نمایشگاه تا 27 خرداد ماه همه روزه از ساعت 9 صبح تا 17 در محل آمفی تئاتر اداره کل کمیته امداد آذربایجان شرقی واقع در تبریز چهارراه ابوریحان برای بازدید عموم دایر است.

ارسال نظرات