خبرهای داغ:
جلسه قرارگاه شهید شاطری شهرستان شاهرود با حضور جانشین سپاه ناحیه شاهرود و مسئولین محلات پنجگانه اسلامی این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۷۴۸۹
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود در سالن جلسات کانون جوانان بسیج این شهرستان برگزار شد.
در این جلسه که جانشین سپاه ناحیه شاهرود و تعدادی از معاونت های سپاه و رئیس و دبیران شورای محلات اسلامی پنجگانه و فرماندهان حوزه های بسیج مساجد و محلات حضور داشتند در خصوص برنامه های پیش روی محلات اسلامی بحث و تبادل نظر شد.
حجت الاسلام مهدی اسماعیلی دبیر قرارگاه شهید شاطری شهرستان شاهرود در این نشست با برشمردن برنامه های سال ۱۳۹۸ و تاکید بر توجه به نیازهای محلات و مشارکت دادن اهالی در اجرای برنامه ها بر توجه به فرهنگ تصریح کرد.
سرهنگ پاسدار احمد حسین پور جانشین سپاه شاهرود نیز در این نشست بر اهمیت اجرای برنامه های اثرگذار در محلات اسلامی و حل مشکلات مردم تاکید نمود.
سرهنگ پاسدار محمد جلیلی معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود نیز در این نشست با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در محلات اسلامی بر حمایت از این برنامه ها تصریح کرد.
در این نشست فرماندهان حوزه ها و مسئولین محله های اسلامی از اقدامات انجام شده در محلات و چشم انداز پیش رو گزارشی ارائه کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها