خبرهای داغ:
بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز تکاب برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۷۴۹۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از تکاب، با حضور نماینده اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، مدیر حوزه علمیه رسول اکرم (ص) و جمعی از خیرین مدرسه ساز، بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تکاب در محل کانون پرورش فکری کودکان برگزار شد.

جشنواره خیرین مدرسه ساز تکاب با حضور نماینده اداره کل نوسازی مدار استان، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان و جمع کثیری از روسا و مسئولین شهرستانی و خیرین خوشنام مدرسه ساز و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان برگزار شد.

حمید علی‌نیا مدیر آموزش و پرورش تکاب در ابتدای این مراسم معنوی و باشکوه پس از خیرمقدم‌گویی به مهمان استانی و مسئولین شهرستانی و خیرین مدرسه ساز و تشکر از همت بالای خیران بزرگوار و خوش قلب، به ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت عمرانی انجام گرفته توسط خیرین مدرسه ساز پرداخت و نقش مهم و بالای خیرین را در توسعه فضاهای آموزشی ستود.

فرماندار تکاب نیز در این مراسم در سخنانی خیران مدرسه ساز را سرمایه های ماندگار عرصه تعلیم و تربیت و بازوهای توانمند دولت در امر مدرسه سازی دانست و افزود: برای افزایش جذب مشارکت‌های خیران مدرسه ساز تلاش بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات