خبرهای داغ:
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان:
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اشاره به اینکه باید مواد مخدر مدیریت شود که آسیب‌ها به حداقل برسد، گفت: 290 نقطه از مناطقی که رها بودند در کل استان شناسایی شد و با همکاری ارگان‌های مربوطه تعیین تکلیف شدند.
کد خبر: ۹۱۴۷۵۱۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ هادی قزوینه در جلسه بررسی مشکلات پیاده‌راه خیابان اکباتان همدان اظهار داشت: در حوزه معتادین و خرده‌فروشان دیگر در این خیابان مشکلی وجود ندارد و رصد کاملی انجام می‌شود و هر لحظه هم که نیاز باشد در سریع‌ترین زمان حضور پیدا خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه باید مواد مخدر مدیریت شود که آسیب‌ها به حداقل برسد، عنوان کرد: 290 نقطه از مناطقی که رها بودند در کل استان شناسایی شد و با همکاری ارگان‌های مربوطه تعیین تکلیف شدند و نباید اجازه داد نقطه‌ای در همدان امنیت مردم را مخدوش کند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان نیز با اشاره به دسترسی مردم و رفت و آمد کم در این خیابان گفت: مشاغل سنتی در اطراف پیاده راه وجود دارد که خود باعث کاهش درآمد شده و باید تغییر شغل‌‍هایی صورت گیرد و توریست را به خود جذب کند.
مهرداد نادری‌فر گفت: خود کسبه نیز با تیزبینی مشکلات را رصد می‌کنند و بارها شاهد بودیم که پیگیر مسائل بوده و با مسئولین در صحنه حضور پیدا می‌کردند.
وی ادامه داد: معتادان متهاجری وجود داشت که جلوه خوبی به شهر نداده بودند،ما کمپ ماده 16 را با گنجایشی حدود200 نفر افزایش دادیم و امروز وضعیت مطلوبی دارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات