بیمارستانهای پاتاوه و سی سخت تعیین تکلیف می شوند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی این استان در سفر به شهرستان دنا گفت: این سفر به منظور بررسی و شناسایی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۹۱۴۷۵۵۸
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
دکتر پرویز یزدانپناه با اشاره به موقعیت ویژه و خاص شهرستان دنا از دو نگاه گردشگرپذیر بودن و عبور شاهراه ارتباطی و کریدور شمال به جنوب (یاسوج-اصفهان) از این شهرستان افزود: با توجه به وضعیت استراتژیک این شهرستان باید خدمات بهداشتی و درمانی به بهترین شکل ممکن و در سطحی مطلوب ارائه شود.
وی خواستار برطرف کردن مشکلات سد راه ارائه خدمات شد و بیان کرد: ارائه خدمات اورژانسی به صورت کامل و بدون کمبود با دسترسی آسان مردم به امکانات ضروری است و در این زمنیه هیچ گونه کم کاری پذیرفتنی نیست.
یزدانپناه با اشاره به اینکه یکی از مهمترین خواسته مردم شهرستان دنا از گذشته تاکنون احداث بیمارستان بوده است، ادامه داد: تعیین تکلیف دو بیمارستان سی سخت و پاتاوه به جد در دستور کار بوده و در آینده‌ای نزدیک تعیین تکلیف شده و به مناقصه می‌روند.
وی با اشاره به اینکه هنوز برخی مجوز‌های لازم برای احداث بیمارستان پاتاوه اخذ نشده است گفت: برای تعیین تکلیف این دو پروژه در کمترین زمان ممکن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.
یزدانپناه با اشاره به اینکه تراز مالی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا منفی است، افزود: امیدوارم با جلوگیری از هزینه‌های غیر ضرور و صرفه جویی در بخش‌های مختلف این وضعیت بهبود یابد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به روز شدن پرداختی پزشکان، پرستاران و کارکنان را جزء اولویت‌های این دانشگاه عنوان کرد و گفت: ضرورت دارد بهره‌وری و ارائه آموزش‌های لازم برای پرسنل در برنامه‌های مسئولان دانشگاه در حوزه‌های مختلف قرار بگیرد.
ارسال نظرات