کلانتری نماینده دولت باشد نه مجری و مدیر برنامه نمایندگان

امام جمعه کبگیان از کلانتری استاندار جدید خواست تا نماینده دولت و خادم مردم باشد و نه مجری سیاست‌ها و مدیر برنامه نمایندگان.
کد خبر: ۹۱۴۷۵۶۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در گفت‌وگو با اشاره به انتخاب استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: باید از خدمات آقای احمدی در طول مدت مدیریتش در استان تشکر کنم و به آقای کلانتری به عنوان استاندار جدید که قصد خدمت دارد خیر مقدم بگویم.

امام جمعه کبگیان ادامه داد: از عمر دولت دو سال بیشتر باقی نمانده و استاندار جدید باید ۲ انتخابات در استان برگزار کند که اولین آن‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

وحدانی‌فر با بیان این که آقای کلانتری استاندار جدید در وزارت کشور کار کرده و با مسائل استان‌ها آشناست افزود: برگزاری یک انتخابات پرشور و البته سالم وظیفه استاندار جدید است که از هم اکنون باید به عنوان اولویت در نظر گرفته شود.

وی در ادامه خروج نخبگان متعهد و متخصص استان از ریل مسوولیت‌ها را دیگر مشکل کنونی کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: استفاده از افراد در مناصب بر اساس حب و بغض‌ها و سردسیری و گرمسیری و سیاسی‌کاری موجب شده که استان از توسعه به دور ماند علی‌رغم این که ۲۵ درصد نفت کشور از آن ماست و در منابع طبیعی و گردشگری در کشور سرآمد هستیم.

امام جمعه کبگیان با ابراز تاسف از این که چنین ظرفیت‌هایی را تنها در شعار مورد توجه قرار داده و در عمل استفاده بهینه‌ای از آن‌ها نکرده‌ایم از استاندار جدید خواست در راستای تحول و رونق تولید و اشتغال با استفاده از این ظرفیت‌ها تلاش کند.

وی همچنین از کلانتری استاندار جدید خواست تا نماینده دولت و خادم مردم باشد و نه مجری سیاست‌ها و مدیر برنامه نمایندگان باشد.
ارسال نظرات