خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: یکی از رسالت‌ها در حوزه مشترکین، پایداری و استمرار انرژی برق است و این نیاز به همکاری مستمر نیروهای شرکت دارد.
کد خبر: ۹۱۴۷۵۷۵
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

پایداری و استمرار انرژی برق از رسالت‌های شرکت توزیع برقبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدمهدی شهیدی در آیین تکریم از بازنشستگان سال‌های ۹۶ و ۹۷ این شرکت اظهار داشت: منابع نیروی انسانی طی دو سال گذشته برای شرکت توزیع برق اهمیت دارد.

وی با اشاره به افزایش 40 درصدی حقوق و مزایای نیروهای خدماتی نسبت به سال 96، گفت: اگر منابعی در دسترس باشد آن را برای بخش نیروی انسانی و بازنشستگان قرار می‌دهیم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان افزود: در سنوات گذشته مطالبات نداشتیم که این جزء افتخارات ما است که با جدیت و مدیریت واحدهای اجرایی عملی شد و نقش ستاد در آن بسیار مهم بود.

وی با بیان اینکه باید قدر نیروها را بدانیم و برای آنان برنامه‌ریزی کنیم، تاکید کرد: در ارتقاء مهارت، اگر بخش مهارتی را کامل کنیم سبب کاهش هزینه‌ها و خدمات به نحو مطلوب‌تری خواهد شد.

شهیدی عنوان کرد: یکی از رسالت‌ها در حوزه مشترکین، پایداری و استمرار انرژی برق است و این نیاز به همکاری مستمر نیروهای شرکت دارد.

در پایان این مراسم از تلاش‌های بی شائبه بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات