خبرهای داغ:
به همت اداره کل نوسازی مدارس وخیرین مدرسه ساز وبسیج سازنندگی استان کرمانشاه تا اواخر شهریور تمام مدارس آسیب دیدهه زلزله به پایان میرسد .
کد خبر: ۹۱۴۷۵۸۵
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

مراسم تقدیر از خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری  بسیج  از کرمانشاه؛ به همت اداره کل نوسازی مدارس این استان، بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان، فرماندار کرمانشاه، معاون امور عمرانی استانداری، مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمع کثیری از خیرین شامگاه 23 خرداد ماه در سالن گل نرگس برگزار شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در این مراسم اظهارداشت: در استان کرمانشاه تا کنون 25هزار مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز ساخته و یا بازسازی شده است.

مرزبان نظری افزود: در زلزله سال96 کرمانشاه، 78 مدرسه با 415 کلاس درس آسیب دید و تا امروز از 25 مدرسه شهری در مناطق زلزله زده 10 مدرسه بازسازی آنها به اتمام رسیده و بقیه مدارس آسیب دیده تا پایان شهریور ماه به بهره برداری می رسد.

نظری تاکیدکرد: در استان 130 پروژه در حال اجرا داریم و با قیر رایگان توانستیم 98 هزار متر مربع محوطه مدارس را آسفالت کنیم و127 هزار متر مربع ایزوگام مدارس اجرا یا در دست اجرا است.

مدیرکل نوسازی مدارس از شروع ساخت مدرسه جدید در استان خبرداد وافزود: از ابتدای سال تا کنون 30 مدرسه مجددا بازسازی شده است.

در ادامه مهرداد سالاری معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه ابراز داشت: کسانی که آثار ماندگار به جای می گذارند برای یک نسل و چندین نسل چهره خندان دانش آموزان به عنوان هدیه به شما برمیگردد.

سالاری ابراز امیدواری کرد سال به سال به تعداد شما خیرین افزوده شود.

اگر کمکهای خداپسندانه خیرین نبود از نظر مدرسه سازی خیلی عقب بودیم

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه با یادی از خیر مدرسه ساز«دکتر حافظی» که اخیراً از دنیا رفته، اظهارداشت: همه مسئولین همیشه همراه مدیرکل نوسازی مدارس بوده‌اند که جای تقدیر دارد.

مجید یزدان پناه تاکیدکرد: آموزش و پرورش بدون وجود خیرین نمی توانست پیش رود، اگر کمک‌های خداپسندانه شما عزیزان نبود اکنون قطعا خیلی عقب بودیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان در این مراسم اظهارداشت: امروز اینجا جمع شده ایم با پاس آن عزیزانی که دارایی و مال خود را در اختیار مدرسه سازی می‌کنند تقدیر ویژه داشته باشیم.

فرهاد تجری افزود: این خیرین هم به مدرسه سازی در استان کمک کرده اند و هم برای آخرت خود توشه اندوخته اند.

ارسال نظرات